تماس با ما :   09122423312 09121005578

فروش نخود ترک – شرکت هانا فود

فروش نخود ترک – شرکت هانا فود

فروش نخود ترک – شرکت هانا فود

فروش نخود ترک توسط کدام شرکت ها صورت می گیرد؟ شرایط خرید و فروش عمده این محصول چیست؟ قیمت روز و عمده نخود ترک چقدر است؟ مشخصات و ویژگی های نخود ترک چیست؟

خرید و فروش نخود ترک

نخود ترک به عنوان یکی از پرفروش ترین و پر مصرف ترین انواع نخود در ایران شناخته میشود. به طور کلی غیر از تولید داخلی نخود، عمده ی نخود مصرفی کشور از ترکیه یا روسیه تامین می شود که محصول نخود این دو کشور از کیفیت خوبی نیز برخوردار است. نخود ترک با وجود کیفیت خوب آن قیمت مناسبی دارد. همین امر باعث شده که تقاضای این نوع نخود با توجه به کیفیت بالای این محصول بیشتر از نمونه‌های ایرانی آن باشد. همچنین به دلیل تورم موجود در کشور قیمت نخود ایرانی با افزایش همراه شده است و این خود مزید بر علت گردیده است.

فروش نخود ترک

انواع نخود موجود در بازار

1- نخود ایرانی:

نخود کرمانشاه مرغوب ترین و پر فروش ترین نخود در کشور و حتی در سطح منطقه می باشد. به دلیل کیفیت بالا و مرغوبت این نخود خریداران زیادی به دنبال خرید این محصول هستند. البته نخود کرمانشاه در سایز بندی های مختلفی به بازار عرضه می گردد. بدیهی است که هر سایز بندی هم مشتریان و کاربرد خاص خود را دارد.

2- نخود خارجی:

معمولا واردات نخود از کشورهای روسیه و همچنین ترکیه صورت می گیرد. کیفیت نخود روس نسبت به نمونه ترکیه ای ان پائین تر است. در حقیقت کیفیت نخود ترک حتی با نخود مرغوب کرمانشاه نیز برابری می کند. از طرفی قیمت این محصول نیز مناسب تر از نمونه ایرانی است.

نخود ترک

نخود ترک به عنوان یکی از پرفروش ترین و پر مصرف ترین انواع نخود در ایران شناخته میشود. به طور کلی غیر از تولید داخلی نخود، عمده ی نخود مصرفی کشور از ترکیه تامین می شود که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این نوع ترک با وجود کیفیت خوب آن از قیمت مناسبی برخوردار است. با توجه به کیفیت بالای این محصول تقاضای نخود ترک بیشتر از نمونه‌های ایرانی آن است. همچنین به دلیل تورم موجود در کشور قیمت نخود ایرانی با افزایش همراه می‌شود. همین امر باعث باعث شده که نخود ترک جایگزین خوبی برای نخود ایرانی باشد.

قیمت روز نخود ترک

قیمت نخود داخلی با نخود وارداتی به دلیل تفاوت در اندازه و کیفیت متفاوت است. همچنین باید اذعان داشت که در حال حاضر قیمت هیچ محصولی در کشور ما از ثبات برخوردار نیست. از طرفی عوامل مختلفی مثل قیمت دلار و حتی قیمت نخود داخلی بر قیمت روز آن در بازار حبوبات تاثیر می گذارند. جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام شرکت هانا فود مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

نخود ترک

پخش عمده نخود ترک

این محصول از جمله حبوبات مرغوب وارداتی به کشور می باشد. جهت خرید عمده نخود ترک، بهتر است با شرکت های معتبر و بزرگ توزیع کننده این محصول در ارتباط باشید. بهترین و با کیفیت ترین نخود را در ارتباط با کارشناسان شرکت صنایع غذائی هانا فود خریداری خواهید نمود.

اطلاع از قیمت روز حبوبات

جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام بازرگانی بهیاد تجارت مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید. شرکت صنایع غذائی هانا فود بهترین و با کیفیت ترین حبوبات از جمله نخود ترک را برای خریداران محترم فراهم نموده و به فروش می رساند.

شبکه های اجتماعی ما

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و همچنین پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

نخود ترک

 

 

 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


خرید عمده جو پوست کنده | شرکت هانا فود
فروش لوبیا عروس مرغوب | شرکت هانا فود
قیمت نخود سه خان | شرکت هانا فود
بازرگانی لوبیا چشم بلبلی | شرکت هانا فود
لوبیا چیتی خرمنی زنجان | شرکت هانا فود
شرکت پخش جو پرک به صورت عمده | شرکت هانا فود