تماس با ما :   09122423312 09121005578

فروش عدس ساسکن – شرکت هانا فود

فروش عدس ساسکن – شرکت هانا فود

فروش عدس ساسکن – شرکت هانا فود

فروش عدس ساسکن در سال 1400 توسط کدام مراکز صورت می گیرد؟ قیمت روز و عمده عدس ساسکن چقدر است؟ مشخصات و ویژگی های این محصول چیست؟

خرید و فروش عدس ساسکن

کشت و تولید عدس سبز در مناطق مختلفی از کشورمان صورت می گیرد. اما با توجه به تقاضا و مصرف بالای این محصول همچنین عوامل دیگری مثل کیفیت، قیمت و کمبود عرضه عدس باعث واردات این محصول از کشور های عمده و مطرح تولید کننده آن شده است. بخش بزرگی از نیاز کشور به این حبوبات از کانادا، روسیه، قرقیزستان و چند کشور دیگر تامین می شود. در این میان عدس کانادایی مشخصات و کیفیت ویژه و بسیار بهتری را نسبت به سایر عدس های وارداتی دارد. عدس ساسکن یکی از بهترین برند های عدس وارداتی به کشورمان است.

عدس ساسکن

انواع سایز بندی عدس سبز

1- عدس سبز درشت
2- عدس سبز ریز
3- عدس سبز متوسط

ویژگی های یک عدس مرغوب چیست؟

عدسی مرغوب و باکیفیت است که زمان پخت کمتری داشته باشد و در هنگام پخت پوسته آن جدا نشود. عدس دانه درشت از کیفیت بالاتری برخوردار است.

ویژگی های بارز عدس ساسکن

1- دانه های یکدست و درشت

2- رنگ سبز مطلوب

3- خوش پخت بودن

4- طعم و مزه فوق العاده آن

قیمت روز و عمده عدس ساسکن

قیمت عدس ساسکن تابعی از متعیر های مختلف نظیر میزان تولیدات داخلی، میزان واردات این محصول و همچنین قیمت ارز و سیاستهای کشور می باشد. بجز این موارد عواملی دیگری نیز در تعیین قیمت عدس ساسکن  تاثیر گذار هستند:

1- میزان سفارش

2- کیفیت عدس

3- شرایط پرداخت

قیمت عدس ساسکن، نسبت به دیگر عدس های وارداتی، هم چون عدس روس و یا عدس ریز قزاق بیشتر است که این امر خود نشان دهنده کیفیت بهتر آن است. شرکت صنایع غذائی هانا فود یکی از بزرگترین عرضه کننده گان عدس و دیگر انواع حبوبات درجه یک، در بازار ایران می باشد. شما خریدار محترم تنها کافیست از طریق شماره های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان پشتیبانی و فروش شرکت تماس بگیرید. همکاران ما در بخش فروش اطلاعات تکمیلی و قیمت عدس درشت ساسکن برای خریدی مطمئن و آسان را در اختیار شما قرار می دهند.

عدس ساسکن

برندهای مطرح و شناخته شده عدس ساسکن

در هنگام خرید و سفارش عدس کانادایی به این نامها برخورد می کنیم که هر یک کیفیت و ویژگی های خود را دارند:

1- ساسکن

2- عدس اخضر

3-ویکتوریا

4- ریچلی

5- سیمپسون

6- ایلتا

7- اسکولار

8- هاروست

9- براوو

پخش عمده عدس ساسکن

اين نوع عدس بهترین عدس در میان انواع برندهای عدس وارداتی موجود در بازار است. شرکت صنایع غذائی هانا فود با پخش عمده عدس ساسکن با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما همکاران گرامی می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش عدس ساکن با کیفیت بسیار عالی و بارگیری و ارسال سریع  آن، با شماره های درج شده در سایت و مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

تضمین کیفیت محصول خیرداری شده

شما با خرید محصول مورد نظر خود از شرکت صنایع غذائی  هانا فود ما یک محصول با کیفیت عالی و استاندارد و کاملا تضمینی را با قیمت کف بازار دریافت خواهید نمود. ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که از خرید خود حتما رضایت خواهید داشت .

شبکه های اجتماعی ما

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و همچنین پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

عدس ساسکن

 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


خرید عمده جو پوست کنده | شرکت هانا فود
فروش لوبیا عروس مرغوب | شرکت هانا فود
قیمت نخود سه خان | شرکت هانا فود
بازرگانی لوبیا چشم بلبلی | شرکت هانا فود
لوبیا چیتی خرمنی زنجان | شرکت هانا فود
شرکت پخش جو پرک به صورت عمده | شرکت هانا فود