تماس با ما :   09122423312 09121005578

پخش لوبیا سفید زنجان به صورت عمده | شرکت هانا فود

پخش لوبیا سفید زنجان به صورت عمده | شرکت هانا فود

پخش لوبیا سفید زنجان به صورت عمده | شرکت هانا فود

پخش لوبیا سفید زنجان به صورت عمده آن توسط کدام شرکت ها صورت می گیرد؟ قیمت روز و عمده لوبیا سفید زنجان چقدر است؟ مشخصات و ویژگی های بارز این نوع لوبیا چیست؟

فروش و پخش عمده لوبیا سفید زنجان

در بین انواع مختلف حبوبات گروه لوبیا ها از مصرف بسیار بالایی برخوردار است. بازار حبوبات ایران جزء گسترده ترین و متنوع ترین بازارهای کشور است مصرف انواع مختلف حبوبات در کشور و جایگاه و ارزشی که این محصولات در سبد غذایی هر خانوار دارند سببب شده است حبوبات از اهمیت خاصی برای مصرف کنندگان برخوردار باشند. این حبوبات ارزشمند به خاطر طعم و بافت گوشتی نرمی که دارند در برنامه غذائی اغلب افراد قرار دارند. دانه های لوبیا در رنگ ها و اندازه های مختلف به شکل تازه، خشک و یا کنسرو شده در بازار پیدا می شوند و برای سلامتی بسیار مفید هستند.

 

لوبیا سفید یکی از پر طرفدار ترین حبوبات محسوب می شود. این لوبیا تقاضای بالائی داشته و معولا مصرف آن در کشور بالاست. این حبوبات ارزشمند به صورت گسترده در داخل کشور کشت می شود. کشت و تولید لوبیا سفید در استان های مرکزی، زنجان ، لرستان و استان کرمانشاه انجام می شود.

 

لوبیا سفید زنجان

 

انواع لوبیا سفید موجود در بازار

1- لوبیا سفید ایرانی

کشت و تولید لوبیا سفید در ایران به صورت گسترده و به ویژه در استان هایی همانند استان مرکزی، استان زنجان و استان کرمانشاه انجام می شود.لوبیا سفید کشت شده در  شهرستان خمین  و همچنین زنجان از مرغوب ترین انواع این لوبیا به شمار می روند.

2- لوبیا سفید خارجی

اما لوبیا سفید خارجی معولا از کشور قرقیزستان وارد ایران می گردد. به طور کلی تفاوت عمده لوبیا سفید ایرانی و خارجی در اندازه آن است. لوبیای ایرانی ریزتر از لوبیا سفید خارجی است.

ویژگی های لوبیا سفید مرغوب

1- تازه بودن لوبیا سفید

2- درشت یا ریز بودن لوبیا سفید

3- یک دست بودن دانه های لوبیا سفید

4- بوجاری و یا دستچین بودن محصول

5- شکل ظاهری لوبیا سفید

تفاوت لوبیا سفید بوجار و دستچین

حبوبات امروزه معمولا به دو صورت بوجاری و دستچین در بازار داخل کشور عرضه می شوند که تشخیص اینکه حبوبات موجود به صورت بوجاری یا دستچین می باشد نیاز به تخصص و تجربه دارد. شرکت صنایع غذائی هانا فود با فعالیت چندین ساله در حوزه حبوبات و بوجاری سعی در تامین بهترین نوع حبوبات بوجاری شده و دستچین را دارد. تفاوت عمده لوبیا سفید بوجار با لوبیا سفید دستچین در میزان نخاله موجود در لوبیا بوجار می باشد. به طور کلی هرچقدر میزان نخاله در لوبیا سفید بوجار بیشتر باشد کیفیت و قیمت کم تری نسبت به لوبیا سفید دستچین خواهد داشت. همچنین در حبوبات دستچین حبوات خرد شده و افت باری و رنگ برگشته کاملا تفکیک و جدا می شوند.

قیمت توزیع عمده لوبیا سفید زنجان

در گذشته خرید و فروش انواع کالا و خصوصا حبوبات به روش های رایج و سنتی صورت میگرفت. اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی خرید و فروش و تجارت محصولات مختلف بسیار آسان تر و سریع تر انجام می شود. دلیل این امر نیز به دسترسی سریع و آسان به اطلاعات لازم از نظر قیمت و کیفیت و نحوه سفارش و همچنین خرید این محصولات از طریق بستر اینترنت و شبکه های اجتماعی باز می گردد.

با وجود بستر مناسب اینترنت و شبکه های اجتماعی شما می توانید با چند کلیلک ساده و دسترسی به یکی از سایت ها و یا کانال های تلگرامی و یا حتی پیج های اینستاگرامی به اطلاعات لازم جهت خرید دست پیدا کنید. قیمت روز محصول مورد نظر خود را به دست آورید و با بررسی و همچنین آنالیز محصول ، بهترین خرید را انجام دهید. بدون شک شرکت صنایع غذائی هانا فود ، بهترین و با کیفیت ترین حبوبات از جمله لوبیا سفید را در بازار ایران به پخش و توزیع می نماید.

یکی از کلیدی ترین موارد در هنگام خرید لوبیا و همچنین سایر حبوبات مرغوب و با کیفیت این است که بتوانید محصول مورد نظر خود را از بازار های اصلی خرید و فروش آن تهیه نمائید. ما در این زمینه از بهترین ها هستیم. شرکت صنایع غذائی هانا فود انواع لوبیای مرغوب و با کیفیت را در سریعترین زمان ممکن برای شما تهیه نموده و ارسال می نماید. جهت استعلام قیمت روز لوبیا سفید مرغوب و با کیفیت و دسترسی به اطلاعات بیشتر کافیست تا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

 

لوبیا سفید زنجان

 

 

پخش و توزیع عمده لوبیا سفید زنجان

از دیرباز خرید و فروش انواع کالا و خصوصا حبوبات به روش های رایج و سنتی صورت می گرفته است. اما امروز با پیشرفت علم و تکنولوژی خرید و فروش و تجارت محصولات مختلف بسیار آسان تر و سریع تر انجام می شود. دلیل این امر نیز به دسترسی سریع و آسان به اطلاعات لازم از نظر قیمت و کیفیت و نحوه سفارش و همچنین خرید این محصولات باز می گردد.

شرکت صنایع غذائی هانا فود ، در همین راستا از روش های نوین بازاریابی و همچنین خرید و فروش محصولات خود سود می برد. مشتریان و خریداران عزیز می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایند. این شرکت در زمینه خرید و فروش و همچنین پخش عمده حبوبات و غلات فعالیت دارد. از آنجایی که لوبیا سفید یکی از حبوبات پر مصرف در کشور محسوب می شود، خرید عمده این محصول توسط مراکز مختلفی مانند مراکز رفاهی، رستوران‌ها و مراکز تهیه غذا انجام می‌پذیرد. بدیهی است که قیمت خرید و فروش این محصول در حالت عمده آن متفاوت خواهد بود. لوبیا سفید مرغوب و درجه یک با قیمت بسیار مناسب در حال حاضر در شرکت ما موجود و آماده بارگیری به سراسر کشور است.

شرکت صنایع غذائی هانا فود در زمینه حبوبات به صورت خرید و فروش عمده فعالیت دارد . چنانچه خریدار انواع لوبیا ، ماش ، عدس، لپه و سایر انواع حبوبات به صورت عمده و قیمت ارزان هستید ،این شرکت آماده همکاری با شما عزیزان است. افتخار داریم که لوبیا سفید  را با کیفیت عالی و درجه یک و با قیمت بسیار خوب عرضه می کنیم. این لوبیا در حال حاضر در شرکت ما موجود و آماده بارگیری به سراسر کشور است.

شبکه های اجتماعی ما

شرکت صنایع غذائی هانا فود در زمینه حبوبات به صورت خرید و فروش عمده فعالیت دارد . شما با خرید محصول مورد نظر خود از بازرگانی ما یک محصول با کیفیت عالی و استاندارد و کاملا تضمینی را با قیمت کف بازار دریافت خواهید نمود. ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که از خرید خود حتما رضایت خواهید داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و همچنین پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

 

لوبیا سفید زنجان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


خرید عمده جو پوست کنده | شرکت هانا فود
فروش لوبیا عروس مرغوب | شرکت هانا فود
قیمت نخود سه خان | شرکت هانا فود
بازرگانی لوبیا چشم بلبلی | شرکت هانا فود
لوبیا چیتی خرمنی زنجان | شرکت هانا فود
شرکت پخش جو پرک به صورت عمده | شرکت هانا فود