تماس با ما :   09122423312 09121005578

پخش عمده لوبیا چیتی – شرکت هانا فود

پخش عمده لوبیا چیتی – شرکت هانا فود

پخش عمده لوبیا چیتی – شرکت هانا فود

پخش عمده لوبیا چیتی توسط کدام شرکت ها صورت می گیرد؟ قیمت روز و عمده این محصول چقدر است؟ تفاوت لوبیا چیتی بوجار با دستچین در چیست؟

پخش عمده لوبیا چیتی

لوبیا چیتی حبوباتی است تقریبا قهوه ای رنگ که رگه های قرمز نیز در آن پراکنده می باشد. نقش و طرح روی این نوع لوبیا بسیار زیبا و شبیه نقاشی است. لوبیا چیتی به انگلیسی (Pinto Bean) نام دارد. کلمیه ای به معنای (نقاشی شده) که ریشه ای اسپانیایی دارد. بعد از پخت رنگ آن به صورتی همراه با بافت های کرم رنگ تبدیل می شود. در ایران حبوبات محبوبیت زیادی بین مردم  داشته و یکی محبوب ترین آنها لوبیا چیتی است که  تقاضای بالائی هم برای این محصول در بازار وجود دارد.

کشت و تولید این محصول در بخش های مختلفی از کشورمان صورت می گیرد. در این میان می توان به استان های زنجان، اراک و لرستان اشاره کرد. شهرستان زنجان که یکی از قطب های اصلی تولید لوبیا است و یکی از بهترین انواع لوبیا چیتی در این شهر کشت و تولید می شود. پخش و توزیع این محصول معمولا به صورت بوجاری شده و دستچین می باشد.

لوبیا چیتی زنجان

 

تفاوت لوبیا چیتی بوجار و دستچین در چیست؟

تفاوت لوبیا چیتی بوجار با لوبیا چیتی دستچین در میزان نخاله موجود در لوبیا بوجار می باشد. به طور کلی هرچقدر میزان نخاله در لوبیا چیتی بوجار بیشتر باشد کیفیت و قیمت کم تری نسبت به لوبیا چیتی دستچین خواهد داشت.

قیمت روز و عمده لوبیا چیتی

عوامل مهمی از جمله سایز دانه های لوبیا چیتی، بوجاری یا دستچین بودن آن، یکدست بودن بار، ریز یا درشت بودن دانه های لوبیا، نو یا کهنه بودن محصول بر قیمت آن تاثیر گذار است. شرکت صنایع غذائی هانا فود با پخش عمده لوبیا چیتی زنجان و با کیفیت عالی در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

لوبیا چیتی زنجان

بزرگترین شرکت های فروش حبوبات در کشور

برای دریافت قیمت روز محصول و دریافت لیست موجودی های شرکت با کارشناسان ما در واحد فروش در تماس باشید . همکاران ما آماده ی ارائه اطلاعات مورد نیاز و پاسخگویی به شما خریداران گرامی می باشد . جهت تماس با ما از طریق شماره تماس های موجود در سایت شرکت یا کانال تلگرامی با ما در تماس باشید. عضو کانال تلگرامی ما شوید تا از قیمت روز محصولات شرکت با خبر شوید.

 

 

شرکت صنایع غذائی هانا فود بعنوان یکی از بزرگترین عرضه کننده گان لوبیا چیتی و دیگر انواع حبوبات درجه یک، با فراهم کردن امکان خرید غیرحضوری، شرایط خرید و سفارش آسان تری را فراهم نموده است. تنها کافیست از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان پشتیبانی و فروش شرکت تماس بگیرید تا اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما قرار دهند.

شبکه های اجتماعی ما

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت روز این محصول کانال تلگرامی و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

لوبیا چیتی زنجان

 

 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


خرید عمده جو پوست کنده | شرکت هانا فود
فروش لوبیا عروس مرغوب | شرکت هانا فود
قیمت نخود سه خان | شرکت هانا فود
بازرگانی لوبیا چشم بلبلی | شرکت هانا فود
لوبیا چیتی خرمنی زنجان | شرکت هانا فود
شرکت پخش جو پرک به صورت عمده | شرکت هانا فود