تماس با ما :   09122423312 09121005578

پخش عمده عدس ساسکن – شرکت هانا فود

پخش عمده عدس ساسکن – شرکت هانا فود

پخش عمده عدس ساسکن – شرکت هانا فود

پخش عمده عدس ساسکن توسط کدام شرکت ها صورت می گیرد؟ قیمت روز و عمده عدس ساسکن چقدر است؟ انواع عدس وارداتی کدامند؟ ویژگی های بارز این محصول چیست؟

خرید و فروش عدس ساسکن

عدس یکی از حبوبات محبوب و پر مصرف درایران و سراسر جهان به شمار می رود. هر ساله مقادیر قابل توجهی از این محصول کشت و تولید می شود. بدیهی است که این محصول در کشورمان نیز کشت و تولید می گردد. البته میزان تولید داخلی عدس و همچنین در مواردی کیفیت عدس تولید داخل منطبق با نیاز و تقاصای بازار نبوده و لذا مقادیر قابل توجهی از این محصول به کشور وارد می شود. معمولا عدس وارداتی از کشور های بزرگ تولید کننده آن صورت می گیرد. کانادا و روسیه و قزاقزستان از جمله کشورهائی هستند که محصول عدسشان وارد ایران می شود. عدس وارداتی کانادا مشخصات و کیفیت ویژه و بسیار بهتری را نسبت به سایر عدس های وارداتی دارد. عدس کانادایی سسکن از جمله برند های مطرح این محصول است که فروش آن در سطح کشور بسیار بالاست. شرکت صنایع غذائی هانا فود پخش کننده عمده این عدس در سطح کشور می باشد.

 

عدس ساسکن

انواع مختلف عدس در بازار

عدس گیاهی است از تیره پروانه واران، این حبوبات گیاهی یکساله است. برگهای آن دارای ۴ تا ۱۰ برگچه دراز کرکدار و گل هایش سفید که سطح آن با لکه های بنفش پوشیده شده است. میوه اش حاوی دو دانه و نیامک است و ساقه و برگهای عدس به مصرف علوفه حیوانات میرسد. دانه های عدس به شکل دانه های محدب الطرفین می باشند که مغذی بوده ویکی از مواد خوب غذایی برای انسان بشمار می روند. با توجه به نوع و گونه عدس در نهایت دانه های عدس به رنگ های مختلفی تولید می گردد.

1- عدس سبز

2- عدس زرد

3- عدس قرمز

4- عدس قهوه ای

انواع سایز بندی عدس سبز

1- عدس سبز درشت
2- عدس سبز ریز
3- عدس سبز متوسط

ویژگی های یک عدس مرغوب چیست؟

عدسی مرغوب و باکیفیت است که زمان پخت کمتری داشته باشد و در هنگام پخت پوسته آن جدا نشود. عدس دانه درشت از کیفیت بالاتری برخوردار است.

عدس ساسکن

برند های معروف عدس کانادایی در بازار

در هنگام خرید و سفارش عدس کانادایی به این نامها برخورد می کنیم که هر یک کیفیت و ویژگی های خود را دارند:

1- ساسکن

2- عدس اخضر

3-ویکتوریا

4- ریچلی

5- سیمپسون

6- ایلتا

7- اسکولار

8- هاروست

9- براوو

قیمت روز و عمده عدس ساسکن

قیمت عدس ساسکن تابعی از متعیر های مختلف نظیر میزان تولیدات داخلی، میزان واردات این محصول و همچنین قیمت ارز و سیاستهای کشور می باشد. بجز این موارد عواملی دیگری نیز در تعیین قیمت عدس ساسکن  تاثیر گذار هستند:

1- میزان سفارش

2- کیفیت عدس

3- شرایط پرداخت

قیمت عدس ساسکن، نسبت به دیگر عدس های وارداتی، هم چون عدس روس و یا عدس ریز قزاق بیشتر است که این امر خود نشان دهنده کیفیت بهتر آن است. شرکت صنایع غذائی هانا فود یکی از بزرگترین عرضه کننده گان عدس و دیگر انواع حبوبات درجه یک، در بازار ایران می باشد. شما خریدار محترم تنها کافیست از طریق شماره های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان پشتیبانی و فروش شرکت تماس بگیرید. همکاران ما در بخش فروش اطلاعات تکمیلی و قیمت عدس درشت ساسکن برای خریدی مطمئن و آسان را در اختیار شما قرار می دهند.

 

عدس ساسکن

خواص تغذیه ای عدس را بشناسید

عدس، سرشار از مواد مفید به ویژه پروتئین و اسیدآمینه های مختلف غنی میباشد. کم کالری و کم چربی بوده و کلسترول ندارد. عدس خواص تغذیه ای بسیار مفیدی برای انسان دارد. پیشگیری از دیابت، بهبود وضعیت سلامت دستگاه گوارش، کاهش خطر ابتلا به بیماری قلبی، بهبود وضعیت سلامتی در دوران بارداری، حفظ سلامت پوست، حفظ سلامت مغز و درمان کم خونی، از جمله فوائد این حبوبات ارزمند بشمار می روند.

هر 100 گرم عدس ارزش غدایی به شرح زیر را دارا می باشد:

  • کالری: ۳۵۲ کیلوکالری
  • پروتئین: ۲۴.۶۳ گرم
  • فیبر: ۱۰.۷ گرم
  • کربوهیدرات: ۶۳.۳۵
  • کلسیم: ۳۵ میلی گرم
  • آهن: ۶.۵۱ میلی گرم
  • منیزیم: ۴۷ میلی گرم
  • فسفر: ۲۸۱ میلی گرم
  • روی: ۳.۲۷ میلی گرم
  • پتاسیم:۶۷۷  میلی گرم

پخش عمده عدس ساسکن

اين نوع عدس بهترین عدس در میان انواع برندهای عدس وارداتی موجود در بازار است. شرکت صنایع غذائی هانا فود با پخش عمده عدس ساسکن با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما همکاران گرامی می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش عدس ساکن با کیفیت بسیار عالی و بارگیری و ارسال سریع  آن، با شماره های درج شده در سایت و مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

تضمین کیفیت محصول خیرداری شده

شما با خرید محصول مورد نظر خود از شرکت صنایع غذائی  هانا فود ما یک محصول با کیفیت عالی و استاندارد و کاملا تضمینی را با قیمت کف بازار دریافت خواهید نمود. ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که از خرید خود حتما رضایت خواهید داشت .

شبکه های اجتماعی ما

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و همچنین پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

 

عدس ساسکن

 

 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


فروش جمله عدس ساسکن | شرکت هانا فود
خرید عمده جو پوست کنده | شرکت هانا فود
فروش لوبیا عروس مرغوب | شرکت هانا فود
قیمت نخود سه خان | شرکت هانا فود
بازرگانی لوبیا چشم بلبلی | شرکت هانا فود
لوبیا چیتی خرمنی زنجان | شرکت هانا فود