تماس با ما :   09122423312 09121005578

قیمت لوبیا قرمز زنجان – شرکت هانا فود

قیمت لوبیا قرمز زنجان – شرکت هانا فود

قیمت لوبیا قرمز زنجان – شرکت هانا فود

قیمت لوبیا قرمز زنجان در بازار امروز چقدر است؟ پخش عمده لوبیا قرمز زنجان توسط کدام شرکت ها صورت می گیرد؟ مشخصات و ویژگی های بارز این محصول چیست؟

خرید و فروش لوبیا قرمز زنجان

یکی از حبوبات محبوب و پر مصرف در کشور ما لوبیا قرمز است. این حبوبات هم تولید داخلی دارد و هم از کشور های دیگر وارد می شود. زنجان و خمین از قطب های اصلی کشت لوبیا می باشند. لوبیا قرمز ایرانی در شهر های دیگری مثل ازنا و دلفان در استان لرستان نیز تولید می شود. بازار لوبیا قرمز نیز همانند سایر انواع حبوبات، از رونق بالایی برخوردار است. به ویژه لوبیا قرمز زنجان که به دلیل کشت شدن در شرایط اقلیمی و خاک حاصلخیز، همواره کیفیت و مرغوبیت داشته است.

لوبیا قرمز زنجان

تفاوت لوبیا قرمز زنجان با خمین در چیست؟

لوبیا قرمز زنجان دارای دانه های درشت تری نسبت به لوبیا قرمز خمین می باشد.

انواع لوبیا قرمز از نظر کیفی

1-لوبیا قرمز بوجاری

2-لوبیا قرمز دستچین

تفاوت لوبیا قرمز بوجاری و دست چین

بیشتر حبوبات موجود در بازار به صورت بوجاری می باشد. لوبیا قرمز به منظور یکدست تر شدن توسط غربال بوجاری می شود که دارای مقدار کمی ضایعات و شکستگی می باشد. اما لوبیا قرمز دستچین عاری از هرگونه ضایعات و شکستگی می باشد و کاملا تمیز و سالم است. همچنین به منظور یک دستی در رنگ لوبیا توسط دستگاه پولیش می شود. و عاری از هرگونه گرد و خاک است. و گران تر است.

فروش انواع لوبیا قرمز

لوبیا قرمز در بازار ایران به دو صورت داخلی و خارجی به فروش می رسد. برای درک بهتر و شناخت این محصول به شرح خصوصیات هر یک می پردازیم:

1- لوبیا قرمز ایرانی

لوبیا قرمز ایرانی به سه گروه لوبیا قرمز خمین ، لوبیا قرمز زنجان و لوبیا قرمز ازنا تقسیم می شود. بیشترین تولیدات لوبیا قرمز ایرانی مربوط به این سه شهر است البته در سایر شهر های کشور نیز به مقدار محدودی تولید و روانه بازار می شود . این لوبیا به صورت بوجاری و دستچین شده در بازار به فروش می رسد که قیمت هر کدام با توجه به کیفیتی که دارند متفاوت است.

2- لوبیا قرمز وارداتی

لوبیا وارداتی که در بازار داخلی به فروش می رسد به طور عمده مربوط به دو کشور قرقیزستان و اتیوپی است. از میان انواع لوبیای وارداتی بیشترین واردات مربوط به این دو کشور است. البته نمونه های وارداتی دیگر نیز در کشور موجود می باشد ولی عرضه کمتری دارند. این نوع لوبیا عمدتا به صورت پولیش شده در بازار داخلی به فروش می رسد.

ویژگی های لوبیا قرمز مرغوب

لوبیا قرمز در بین ایرانیان مصرف بسیاری دارد، از ویژگی های لوبیا قرمز مرغوب می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1- دستچین باشد

2-ایرانی بودن

3- سایز بندی یکنواخت

4- رنگ و طعم خوب و خوش پخت بودن

قیمت روز لوبیا قرمز

قیمت لوبیا داخلی با لوبیای وارداتی به دلیل تفاوت در اندازه و کیفیت متفاوت است. جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام شرکت صنایع غذائی هانا فود مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

لوبیا قرمز زنجان

پخش عمده لوبیا قرمز زنجان

شرکت بازرگانی هانا فود، بهترین و با کیفیت ترین حبوبات از جمله لوبیا قرمز را در بازار ایران به فروش می رساند. جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به کانال تلگرام شرکت مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

شبکه های اجتماعی ما

جهت اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و همچنین پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

لوبیا قرمز زنجان

 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


فروش جمله عدس ساسکن | شرکت هانا فود
خرید عمده جو پوست کنده | شرکت هانا فود
فروش لوبیا عروس مرغوب | شرکت هانا فود
قیمت نخود سه خان | شرکت هانا فود
بازرگانی لوبیا چشم بلبلی | شرکت هانا فود
لوبیا چیتی خرمنی زنجان | شرکت هانا فود