تماس با ما :   09122423312 09121005578

فروش لوبیا کپسولی – شرکت هانا فود

فروش لوبیا کپسولی – شرکت هانا فود

فروش لوبیا کپسولی – شرکت هانا فود

فروش لوبیا کپسولی توسط کدام شرکت ها صورت می گیرد؟ مشخصات و ویژگی های لوبیا قرمز کپسولی چیست؟ قیمت روز و عمده این محصول چقدر است؟

خرید و فروش لوبیا کپسولی

بازار حبوبات ایران جزء گسترده ترین و متنوع ترین بازار های کشور به شمار می رود. مصرف انواع مختلف حبوبات در کشور و جایگاه و ارزشی که این محصولات در سبد غذایی هر خانوار دارند سببب شده است حبوبات از اهمیت خاصی برای مصرف کنندگان برخوردار باشند . همچنین در بین انواع مختلف حبوبات گروه لوبیا ها از مصرف بسیار بالایی برخوردار هستند. این حبوبات ارزشمند به خاطر طعم و بافت گوشتی نرمی که دارند در برنامه غذائی اغلب افراد قرار گرفته و به طور روزانه مصرف می شوند. دانه های لوبیا در رنگ ها و اندازه های مختلف به شکل تازه، خشک و یا کنسرو شده در بازار یافت می شوند. یکی از انواع لوبیا که در شرکت صنایع غذائی هانا فود توجه ویژه ای به آن شده است، لوبیا کپسولی است. لوبیا کپسولی اندازه ای نسبتا درشت و رنگی پوست پیازی دارد.

لوبیا کپسولی

ویژگی ها و مشخصات بارز لوبیا کپسولی نسبت به سایر لوبیاها

  1. طول و عرض بلند تر و کشیده تر
  2. رنگ روشن تر
  3. طعم متفاوت
  4. قیمت بالاتر

قیمت روز و عمده لوبیا کپسولی

عوامل مهمی از جمله سایز دانه های لوبیا ، بوجاری یا دستچین بودن آن، یکدست بودن بار، ریز یا درشت بودن دانه های لوبیا، بار نو یا کهنه بودن محصول بر قیمت آن تاثیر گذار است. همچین یکی از کلیدی ترین موارد در هنگام خرید لوبیا و همچنین سایر حبوبات مرغوب و با کیفیت این است که بتوانید محصول مورد نظر خود را از بازار های اصلی خرید و فروش آن تهیه نمائید. ما در این زمینه از بهترین ها هستیم.

شرکت صنایع غذائی هانا فود انواع لوبیای مرغوب و با کیفیت را در سریعترین زمان ممکن برای شما مهیا نموده و در دسترس قرار می دهیم. جهت استعلام قیمت روز انواع لوبیای مرغوب و با کیفیت و دسترسی به اطلاعات بیشتر کافیست تا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

لوبیا قرمز زنجان

پخش عمده لوبیا کپسولی

شرکت صنایع غذائی هانا فود با پخش عمده لوبیا کپسولی با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش لوبیا کپسولی با کیفیت و بارگیری و ارسال سریع، با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید. و برای اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

شبکه های اجتماعی ما

جهت کسب اطلاعات بیشتر و برای اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

لوبیا کپسولی

 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


خرید عمده جو پوست کنده | شرکت هانا فود
فروش لوبیا عروس مرغوب | شرکت هانا فود
قیمت نخود سه خان | شرکت هانا فود
بازرگانی لوبیا چشم بلبلی | شرکت هانا فود
لوبیا چیتی خرمنی زنجان | شرکت هانا فود
شرکت پخش جو پرک به صورت عمده | شرکت هانا فود