تماس با ما :   09122423312 09121005578

فروش لوبیا قرمز زنجان – شرکت هانا فود

فروش لوبیا قرمز زنجان – شرکت هانا فود

فروش لوبیا قرمز زنجان – شرکت هانا فود

فروش لوبیا قرمز زنجان توسط کدام شرکت ها صورت می گیرد؟ قیمت روز و عمده لوبیا قرمز زنجان چقدر است؟ بهترین نوع لوبیا قرمز متعلق به کجاست؟

خرید و فروش لوبیا قرمز زنجان

لوبیا قرمز حبوباتی مرسوم و پر مصرف به شمار می رود. به دلیل شکل ظاهری آن که شبیه به کلیه می باشد، به لوبیای کلیوی نیز معروف است. نوع دیگری لوبیا نیز وجود دارد با نام لوبیای آزوکی که شباهت زیادی به لوبیا قرمز دارد. بازار لوبیا قرمز نیز همانند سایر انواع حبوبات، از رونق بالایی برخوردار است. به ویژه لوبیا قرمز زنجان که به دلیل کشت شدن در شرایط اقلیمی و خاک حاصلخیز، همواره کیفیت و مرغوبیت داشته است.

انواع لوبیا قرمز

1-کپسولی

2- لوبیا قمی

3-لوبیا آزوکی

4- لوبیا قرمز زنجان

5- لوبیا قرمز خمین

رقم های مختلف لوبیا قرمز به دلیل شرایط کشت مختلف از جنبه های مختلفی متفاوت هستند. سایز، رنگ، خوش پختی، قیمت و همچنین طعم متفاوت از جنبه های اختلاف این لوبیا ها به شمار می روند.

لوبیا قرمز زنجان

انواع لوبیا قرمز از نظر کیفی

1-لوبیا قرمز بوجاری

2-لوبیا قرمز دستچین

تفاوت لوبیا قرمز بوجاری و دست چین

حبوبات امروزه معمولا به دو صورت بوجاری و دستچین در بازار داخل کشور عرضه می شوند که تشخیص اینکه حبوبات موجود به صورت بوجاری یا دستچین می باشد نیاز به تخصص و تجربه دارد. شرکت صنایع غذائی هانا فود با فعالیت چندین ساله در حوزه حبوبات و بوجاری سعی در تامین بهترین نوع حبوبات بوجاری شده و دستچین را دارد. تفاوت عمده لوبیا چیتی بوجار با لوبیا چیتی دستچین در میزان نخاله موجود در لوبیا بوجار می باشد. به طور کلی هرچقدر میزان نخاله در لوبیا چیتی بوجار بیشتر باشد کیفیت و قیمت کم تری نسبت به لوبیا چیتی دستچین خواهد داشت. همچنین در حبوبات دستچین حبوات خرد شده و افت باری و رنگ برگشته کاملا تفکیک و جدا می شوند.

ویژگی های لوبیا قرمز مرغوب

لوبیا قرمز در بین ایرانیان مصرف بسیاری دارد، از ویژگی های لوبیا قرمز مرغوب می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1- دستچین باشد

2-ایرانی بودن

3- سایز بندی یکنواخت

4- رنگ و طعم خوب و خوش پخت بودن

لوبیا قرمز خارجی و داخلی چه تفاوتی از نظر زمان پخت دارند؟

در این مورد باید بگوئیم که لوبیا قرمز تولید داخل کشورمان زمان پخت بیشتری نسبت به نمونه های خارجی و وارداتی آن دارد.

قیمت لوبیا قرمز به چه عواملی بستگی دارد؟

1- اندازه ی دانه های لوبیا قرمز
2- یکدست بودن دانه های لوبیا قرمز
3- بوجاری یا دستچین بودن لوبیا قرمز
4- کیفیت لوبیا قرمز
5- نوسانات بازار و صادرات این محصول

قیمت روز و عمده لوبیا قرمز زنجان

عوامل مهمی از جمله سایز دانه های لوبیا قرمز، بوجاری یا دستچین بودن آن، یکدست بودن بار، ریز یا درشت بودن دانه های لوبیا، بار نو یا کهنه بودن محصول بر قیمت آن تاثیر گذار است.

قیمت لوبیا داخلی با لوبیای وارداتی به دلیل تفاوت در اندازه و کیفیت متفاوت است. جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام شرکت صنایع غذائی هانا فود مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

لوبیا سفید زنجان

پخش عمده لوبیا قرمز زنجان

یکی از موارد بسیار مهم در هنگام خرید عمده محصولات مختلف از جمله لوبیا قرمز این است که شما در انتخاب شرکت تامین کننده و مرکزی که از آن خرید خود را انجام می دهید دقت لازم را داشته باشید. چرا که خرید عمده و با قیمت مناسب و همچنین محصول با کیفیت قطعا خرید رضایت بخشی را برای شما رقم خواهد زد. در غیر این صورت با صرف هزینه و انرژی و وقت خود، در مراجعه به مراکز غیر معتبر محصولی با کیفیت معمولی و یا حتی با کیفیت پائین را خریداری خواهید کرد.

لذا ضروری است علاوه بر انتخاب شرکت تامین کننده معتمد در این زمینه به این عامل نیز توجه داشته باشید که خرید لوبیا قرمز عمده با قیمت روز و همچنین بوجار و دستچین بودن آن از اهمیت ویژه ای برخوردا است. چرا که با رعایت این موارد محصول با کیفیت به دست شما رسیده و قطعا با قیمت خوبی در بازار به فروش می رسانید.

هنگام خرید لوبیا قرمز عمده به موارد زیر نیز دقت نمائید:

1- دانه های محصول سالم و بدون شکستگی باشند.

2-هیچ گونه کرم خوردگی و یا شته مشاهده نشود.

3-رنگ و سایز محصول مناسب و مشتری پسند باشد.

4- محصول امساله و کاملا یکدست باشد.

5- کیفیت پخت مناسبی داشته باشد.

شبکه های اجتماعی ما

شرکت صنایع غذائی هانا فود در زمینه حبوبات به صورت خرید و فروش عمده فعالیت دارد . شما با خرید محصول مورد نظر خود از بازرگانی ما یک محصول با کیفیت عالی و استاندارد و کاملا تضمینی را با قیمت کف بازار دریافت خواهید نمود. ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که از خرید خود حتما رضایت خواهید داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و همچنین پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

لوبیا قرمز زنجان

 

 

 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


فروش جمله عدس ساسکن | شرکت هانا فود
خرید عمده جو پوست کنده | شرکت هانا فود
فروش لوبیا عروس مرغوب | شرکت هانا فود
قیمت نخود سه خان | شرکت هانا فود
بازرگانی لوبیا چشم بلبلی | شرکت هانا فود
لوبیا چیتی خرمنی زنجان | شرکت هانا فود