تماس با ما :   09122423312 09121005578

فروش لوبیا دو رنگ – شرکت هانا فود

فروش لوبیا دو رنگ – شرکت هانا فود

فروش لوبیا دو رنگ – شرکت هانا فود

فروش لوبیا دو رنگ به صورت عمده آن توسط کدام شرکت ها صورت می گیرد؟ قیمت روز و عمده لوبیا دو رنگ چقدر است؟ چه تفاوتی میان لوبیا دو رنگ و سایر لوبیا ها وجود دارد؟

خرید و فروش لوبیا چیتی دو رنگ

در ایران حبوبات محبوبیت زیادی بین مردم داشته؛ و یکی محبوب ترین آنها لوبیا چیتی است؛ بنابراین تقاضا برای این محصول در بازار زیاد است. کشت و تولید این محصول در بخش های مختلفی از کشورمان صورت می گیرد. در این میان می توان به استان های زنجان، اراک و لرستان اشاره کرد. اما شهرستان زنجان یکی از قطب های تولید حبوبات و به ویژه لوبیا در کشور است. نوع ویژه ای از لوبیا به نام لوبیا چیتی دو رنگ مشتریان خاصی برای خود دارد. این نوع لوبیا از سایر حبوبات درشت تر خوشکل تر وخوشمزه تر و خوش پخت است. دارای طعمی شیرین تر و دارای بالا ترین پروتئین نسبت به سایر حبوبات می باشد.

لوبیا چیتی زنجان

انواع لوبیا چیتی کشت شده در داخل کشور

1- لوبیا چیتی اقلید

2- لوبیا چیتی ازنا

3- لوبیا چیتی زنجان

4- لوبیا چیتی سراب

5- لوبیا چیتی خمین

تفاوت حبوبات بوجاری و دستچین در چیست؟

حبوبات امروزه معمولا به دو صورت بوجاری و دستچین در بازار داخل کشور عرضه می شوند که تشخیص اینکه حبوبات موجود به صورت بوجاری یا دستچین می باشد نیاز به تخصص و تجربه دارد. شرکت صنایع غذائی هانا فود با فعالیت چندین ساله در حوزه حبوبات و بوجاری سعی در تامین بهترین نوع حبوبات بوجاری شده و دستچین را دارد. تفاوت عمده لوبیا چیتی بوجار با لوبیا چیتی دستچین در میزان نخاله موجود در لوبیا بوجار می باشد. به طور کلی هرچقدر میزان نخاله در لوبیا چیتی بوجار بیشتر باشد کیفیت و قیمت کم تری نسبت به لوبیا چیتی دستچین خواهد داشت. همچنین در حبوبات دستچین حبوات خرد شده و افت باری و رنگ برگشته کاملا تفکیک و جدا می شوند.

قیمت روز و عمده لوبیا چیتی دو رنگ

خوشبختانه امروزه با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی ارتباطات و همچین استفاده گستره از اینترنت و شبکه ای اجتماعی و همچینین وب سایت ها ، شرکت های مختلف فعال در این زمینه اطلاعات خوب و مناسبی را در اختیار تجار و خریداران محترم خود قرار می دهد.

شما می توانید با چند کلیلک ساده و دسترسی به یکی از سایت ها و یا کانال های تلگرامی و یا حتی پیج های اینستاگرامی به اطلاعات لازم دست پیدا کنید. قیمت روز محصول مورد نظر خود را به دست آورید و با بررسی و همچنین آنالیز محصول ، بهترین خرید را انجام دهید. بدون شک شرکت صنایع غذائی هانا فود بهترین و با کیفیت ترین حبوبات از جمله لوبیا چیتی دو رنگ را در بازار ایران به فروش می رساند.

عوامل مهمی از جمله سایز دانه های لوبیا چیتی، بوجاری یا دستچین بودن آن، یکدست بودن بار، ریز یا درشت بودن دانه های لوبیا، نو یا کهنه بودن محصول بر قیمت آن تاثیر گذار است. شرکت صنایع غذائی هانا فود با پخش عمده لوبیا چیتی دو رنگ و با کیفیت عالی در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

حال اگر به دنبال با کیفیت ترین لوبیا چیتی دو رنگ به قیمت عمده و روز آن هستید هر چه سریع تر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید. ما شما را در انجام این امر یاری می دهیم و همکاری نزدیک با شما باعث افتخار شرکت ما خواهد بود.

 

لوبیا چیتی زنجان

بزرگترین شرکت های فروش حبوبات در کشور

از دیرباز خرید و فروش انواع کالا و خصوصا حبوبات به روش های رایج و سنتی صورت می گرفته است. اما امروز با پیشرفت علم و تکنولوژی خرید و فروش و تجارت محصولات مختلف بسیار آسان تر و سریع تر انجام می شود. دلیل این امر نیز به دسترسی سریع و آسان به اطلاعات لازم از نظر قیمت و کیفیت و نحوه سفارش و همچنین خرید این محصولات باز می گردد.

برای دریافت قیمت روز محصول و دریافت لیست موجودی های شرکت با کارشناسان ما در واحد فروش در تماس باشید . همکاران ما آماده ی ارائه اطلاعات مورد نیاز و پاسخگویی به شما خریداران گرامی می باشد . جهت تماس با ما از طریق شماره تماس های موجود در سایت شرکت یا کانال تلگرامی با ما در تماس باشید. عضو کانال تلگرامی ما شوید تا از قیمت روز محصولات شرکت با خبر شوید.

شرکت صنایع غذائی هانا فود بعنوان یکی از بزرگترین عرضه کننده گان لوبیا چیتی دو رنگ و دیگر انواع حبوبات درجه یک، با فراهم کردن امکان خرید غیرحضوری، شرایط خرید و سفارش آسان تری را فراهم نموده است. تنها کافیست از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان پشتیبانی و فروش شرکت تماس بگیرید تا اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما قرار دهند.

شبکه های اجتماعی ما

این شرکت در زمینه حبوبات به صورت خرید و فروش عمده فعالیت دارد . شما با خرید محصول مورد نظر خود از بازرگانی ما یک محصول با کیفیت عالی و استاندارد و کاملا تضمینی را با قیمت کف بازار دریافت خواهید نمود. ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که از خرید خود حتما رضایت خواهید داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و همچنین پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

 

لوبیا چیتی زنجان

 

 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


فروش جمله عدس ساسکن | شرکت هانا فود
خرید عمده جو پوست کنده | شرکت هانا فود
فروش لوبیا عروس مرغوب | شرکت هانا فود
قیمت نخود سه خان | شرکت هانا فود
بازرگانی لوبیا چشم بلبلی | شرکت هانا فود
لوبیا چیتی خرمنی زنجان | شرکت هانا فود