تماس با ما :   09122423312 09121005578

فروش عدس ریز قزاق – شرکت هانا فود

فروش عدس ریز قزاق – شرکت هانا فود

فروش عدس ریز قزاق – شرکت هانا فود

فروش عدس ریز قزاق توسط کدام شرکت ها صورت می گیرد؟ قیمت روز و عمده این عدس چقدر است؟ مشخصات و ویژگی های این محصول چیست؟

خرید و فروش عدس

سالانه حجم بالایی عدس، از کشور های مختلفی همچون قزاقستان، کانادا، روسیه و … وارد ایران می‌ شود که هر کدام کیفیت های متفاوتی دارند. قیمت هر کدام بسته به کیفیت و همچنین درجه بندی عدس، متفاوت است. عدس های وارداتی عمدتا به دو صورت عدس ریز و عدس درشت در بازار موجود می باشد. عدس ریز یا همان عدس آشی در کنار عدس تولید داخل، از کشورهای مختلفی وارد کشور می گردد. انواع مختلف عدس ریز کانادایی، عدس ریز روسی و همچنین عدس ریز قزاق در کنار نمونه های تولید داخل در بازار یافت می شود. همچنین برند های مختلف عدس وارداتی در سطح های درشت و متوسط موجود می باشد که از درجه کیفیتی متفاوتی برخوردار هستند.

عدس ریز قزاق

عدس قزاق

یکی از انواع عدس وارداتی به کشورمان، عدس قزاق است که در مقایسه با انواع مختلف عدس وارداتی کیفیت پایین تری دارد. این عدس در دو سطح کیفیتی درشت و ریز به بازار عرضه می شود که البته شایان ذکر است که، نوع ریز آن طرفداران بیشتری دارد. همچنین به دلیل این که قیمت آن نسبت به انواع دیگر مناسب‌ تر است همواره مشتریان زیادی را به خود اختصاص می دهد.

مشخصات و ویژگی های عدس ریز قزاق

انواع عدس ریز موجود در بازار هر کدام از کیفیت متفاوتی برخودارند. با کیفیت ترین نوع عدس ریز، عدس ریز کانادایی است. در کنار نمونه کانادایی عدس ریز قزاق هم به وفور در کشور یافت می شود. این محصول که هر ساله در حجم بالایی از قزاقستان خریداری می شود از لحاظ سطح کیفی تا حدودی کیفیتی پایین تر از عدس ریز کانادایی دارد. بزرگترین وجه تمایز عدس ریز کانادایی و عدس ریز قزاق داشتن عدس های لپه شده بیشتر و دانه های قهوه ای رنگ و چروک خرده در عدس قزاق می باشد.

قیمت روز و عمده عدس قزاق

عدس قزاق نسبت به سایر عدس های موجود در بازار از قیمت مناسب تری برخوردار است. لذا تقاضای بالائی برای خرید این محصول به دلیل قیمت مناسب آن وجود دارد. شرکت صنایع غذائی هانا فود افتخار دارد که انواع عدس را به صورت تضمینی و به شرط کیفیت و قیمت مناسب در کمترین زمان به سراسر کشور ارسال نماید. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر، از طریق شماره های موجود در سایت شرکت یا کانال تلگرامی با ما در ارتباط باشید.

عدس ریز قزاق

پخش عمده عدس قزاق

شرکت صنایع غذائی هانا فود عدس قزاق را به صورت بوجاری شده و کاملاً تمیز و یکدست در سراسر کشور عرضه می نماید. خریداران عزیز می توانند این محصول را به صورت لیزر شده با کیفیت مطلوب و با قیمت کاملا استثنایی به طور مستقیم از شرکت ما و به صورت عمده تهیه نمایند. در صورتی که مایل به بررسی کیفیت این محصول از  نزدیک هستید، نمونه بار عدس ریز قزاق در سریع ترین زمان ممکن برای شما ارسال می گردد.

تضمین کیفیت محصول خیرداری شده

شما با خرید محصول مورد نظر خود از شرکت صنایع غذائی  هانا فود ما یک محصول با کیفیت عالی و استاندارد و کاملا تضمینی را با قیمت کف بازار دریافت خواهید نمود. ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که از خرید خود حتما رضایت خواهید داشت .

شبکه های اجتماعی ما

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و همچنین پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

عدس ریز قزاق

 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


فروش جمله عدس ساسکن | شرکت هانا فود
خرید عمده جو پوست کنده | شرکت هانا فود
فروش لوبیا عروس مرغوب | شرکت هانا فود
قیمت نخود سه خان | شرکت هانا فود
بازرگانی لوبیا چشم بلبلی | شرکت هانا فود
لوبیا چیتی خرمنی زنجان | شرکت هانا فود