تماس با ما :   09122423312 09121005578

فروش جو پوست کنده – شرکت هانا فود

فروش جو پوست کنده – شرکت هانا فود

فروش جو پوست کنده – شرکت هانا فود

فروش جو پوست کنده به چه صورت است؟ شرکت های معتبر و بزرگ تولید و پخش جو پوست کنده کدامند؟ قیمت روز و عمده این محصول چقدر است؟ ویژگی های بارز این محصول چیست؟

خرید و فروش جو پوست کنده

جو از جمله غلاتی است که ارزش غذایی بسیار بالایی دارد و در غذاهایی نظیر سوپ و آش به ‌وفور استفاده می‌شود. همانگونه که از اسمش پیداست، جو پوست کنده نوعی جو قابل مصرف می باشد که فقط پوست آن کنده شده است. این نوع جو را پس از خارج کردن پوسته بیرونی مورد استفاده قرار می دهند که با نام جو پوست کنده شناخته می شود. شرکت صنایع غذائی هانا فود تولید کننده و توزیع کننده بزرگ این محصول در سطح کشور میباشد.

جو پوست کنده

موارد مصرف جو پوست کنده

این محصول در طبخ انواع آش، سوپ و خوراک ها کاربرد دارد. برای پخت آسان بهتر است قبل از استفاده مدتی در آب خیسانده شود سپس برای تهیه غذا استفاده کرد. افرادی که دارای رژیم لاغری هستند می‌توانند از جو پوست کنده بصورت پخته در انواع سالادها استفاده کنند تا غذای خود را غنی از غلات نموده و احساس سیری زودتر به آنها دست دهد. در کمترین زمان طبخ و آماده خوردن می شود، توجه داشته باشید که میزان زمان پخت جو بستگی به شرایط پخت آن دارد .

انواع و اشکال مختلف فر آوری دانه های جو

علاوه بر جو پوست کنده، اشکال دیگری از جو هم وجود دارد که برای مصارف متعددی مورد استفاده قرار میگیرند، و همه این اشکال هم به صورت فله و هم به صورت بسته بندی در دسترس افراد قرار دارد.

تولید آرد جو

آرد جو که از ساییدن و پودر کردن دانه های جو به دست آمده، میتواند به عنوان جایگزینی مناسب برای آرد گندم مورد استفاده قرار بگیرد. این آرد تمام خواص مفید جو را داراست و سرشار از فیبر و املاح معدنی می باشد.

موارد مصرف: ترد و سبک کردن کیک و کلوچه، برای پوشش و کاور روی مواد غذایی مانند آرد سوخاری، پختن نان و …

تولید بلغور جو

به دانه های جو که در آسیاب، خرد و شکسته شده تا حدی که به نرمی آرد تبدیل نشود، بلغور یا پرک گفته می شود؛ که از نظر لغوی هم به چیزهای در هم کوفته و در هم شکسته شده بلغور گفته میشود.

در تهیه بلغور جو، دانه های جوی پخته شده و خشک شده را با آسیاب، تا اندازه مورد نیاز خرد میکنند که پس از آن میتواند مورد استفاده قرار بگیرد.

موارد مصرف: پخت انواع سوپ و آش، اوتمیل ها، حلیم و…

تولید سبوس جو

به پوسته خارجی که قبل از عرضه به بازار، از دانه های جو جدا میکنند، سبوس جو گفته میشود.سبوس جو دارای ارزش غذایی بالایی می باشد. به همین دلیل است که بسیاری از افراد به دنبال استفاده از آرد و نان سبوس دار هستند. تا از این طریق بتوانند مواد مغذی مورد نیاز بدن خود را به آسانی تامین کنند.

قیمت روز جو پوست کنده

قیمت عمده جو پوست کنده و برند آن، جز ویژگی های مهمی هستند که در هنگام خرید  باید مورد توجه قرار گیرد.  نوع و برند روی قیمت نهائی تاثیر بسیاری دارد. برای مشاهده و اطلاع دقیق از قیمت  عمده جو پوست کنده می توانید به سایت و یا کانال تلگرامی شرکت صنایع غذائی هانا فود مراجعه نمایید و یا از طریق تیم فروش تماس بگیرید.

جو پوست کنده

خرید عمده جو پوست کنده

با آشکار شدن خواص و فواید بی نظیر و بی شمار جو پوست کنده، افرادزیادی روزانه به دنبال خرید عمده این محصول می باشند. ما میتوانیم با اطمینان شرکت صنایع غذائی هانا فود را به شما معرفی کنیم.با خرید از شرکت ما علاوه بر سلامت و کیفیت بالا، از قیمت مناسب برای خرید عمده این محصول نیز برخوردار شوید.

پخش عمده جو پوست کنده

شرکت صنایع غذائی هانا فود، بهترین و با کیفیت ترین غلات از جمله جو پوست کنده را در بازار ایران به فروش می رساند. جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام بازرگانی هانا فود مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

سفارش جو پوست کنده

شرکت صنایع غذائی هانا فود با ارائه محصولات باکیفیت و درجه یک به صورت عمده می تواند نیاز خریداران را برطرف نماید شما برای ثبت سفارش و همچنین کسب اطلاع از کیفیت محصولات می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید مشاوران ما آماده ارائه خدمات و ثبت سفارش شما مشتریان عزیز می باشد.

شبکه های اجتماعی ما

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین  اطلاع از قیمت روز این محصول کانال تلگرامی و پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

جو پوست کنده

 

 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


خرید عمده جو پوست کنده | شرکت هانا فود
فروش لوبیا عروس مرغوب | شرکت هانا فود
قیمت نخود سه خان | شرکت هانا فود
بازرگانی لوبیا چشم بلبلی | شرکت هانا فود
لوبیا چیتی خرمنی زنجان | شرکت هانا فود
شرکت پخش جو پرک به صورت عمده | شرکت هانا فود