تماس با ما :   09122423312 09121005578

فروشنده عمده نخود ترک | شرکت هانا فود

فروشنده عمده نخود ترک | شرکت هانا فود

فروشنده عمده نخود ترک | شرکت هانا فود

فروشنده عمده نخود ترک در سطح کشور کدام شرکت ها هستند؟ قیمت روز و عمده نخود ترک در سطح بازار را چگونه به دست بیاوریم؟

فروشنده عمده نخود ترک

خود به عنوان یکی از پر فروش ترین و پر مصرف ترین حبوبات در ایران شناخته می شود که مصرف سالانه قابل توجهی دارد. به همین دلیل بازار خرید نخود همواره از رونق بالایی برخوردار بوده است. به صورت کلی عمده نخود مصرفی کشور از کرمانشاه تامین می شود.

کیفیت نخود ایرانی بسیار خوب و از مرغوبیت زیادی برخوردار است. به همین دلیل در سال های اخیر نرخ صادرات و خرید نخود رو به رشد بوده است. اما در کنار نخود ایرانی مرغوب نمونه های خارجی آن نیز که عمدتا نخود ترک و یا نخود روس هستند، در بازار حبوبات یافت می شود. دلیل وجود نخود خارجی نیز این است است که معمولا برای تعدیل بازار و پاسخ به نیاز و تقاضای موجود در بازار واردات این محصول از سایر کشور ها انجام می شود. شرکت صنایع غذائی هانا فود بهترین و با کیفیت ترین انواع نخود را به فروش می رساند.

 

فروش نخود ترک

 

فروش عمده نخود ترک

با توجه با اینکه نخود یکی از مهمترین محصولات کشاورزی ایران محسوب می شود و سالانه مقادیر قابل توجهی از آن به کشورهای خارجی صادر می شود، می توان گفت که بازار خرید و فروش عمده نخود رونق بالایی دارد. فروش نخود به صورت فله و بسته بندی در بازار انجام می شود که با توجه به هزینه های مربوط به بسته بندی قیمت نوع فله کمتر است و به همین دلیل میزان فروش نخود فله بیشتر است. از دیگر مواردی که بر روی فروش نخود تاثیر دارد می توان به حجم تولید سالانه این محصول اشاره کرد؛ هرچه حجم تولید سالانه بیشتر باشد بازار فروش نخود هم داغ تر می شود.

نخود ترک به عنوان یکی از پرفروش ترین و پر مصرف ترین انواع نخود در ایران شناخته میشود. به طور کلی غیر از تولید داخلی نخود، عمده ی نخود مصرفی کشور از ترکیه یا روسیه تامین می شود که محصول نخود این دو کشور از کیفیت خوبی نیز برخوردار است. نخود ترک با وجود کیفیت خوب آن قیمت مناسبی دارد. همین امر باعث شده که تقاضای این نوع نخود با توجه به کیفیت بالای این محصول بیشتر از نمونه‌های ایرانی آن باشد. همچنین به دلیل تورم موجود در کشور قیمت نخود ایرانی با افزایش همراه شده است و این امر مزید بر علت گردیده است.

قیمت روز و عمده نخود ترک

عوامل متعددی بر روی قیمت عمده نخود تاثیر دارد که یکی از این موارد عرضه و تقاضا در بازار خرید و فروش این محصول است. اگر میزان عرضه کمتر از تقاضا باشد قیمت عمده نخود نیز افزایش پیدا می کند. از دیگر عواملی که بر روی قیمت عمده نخود نقش دارد می توان به سطح زیر کشت این محصول در کشور اشاره کرد. اگر سطح زیر کشت به دلایل مختلف مانند خشکسالی و کم آبی کاهش پیدا کند و با کمبود این محصول در بازار مواجه شویم قیمت عمده نخود نیز بیشتر می شود. همچنین در مدت زمان گذشته به دلیل بالا رفتن نرخ تورم قیمت بسیاری از اقلام خوراکی بیشتر شده و بر روی قیمت عمده نیز تاثیر گذاشته است.

قیمت نخود داخلی با نخود وارداتی به دلیل تفاوت در اندازه و کیفیت متفاوت است. همچنین باید اذعان داشت که در حال حاضر قیمت هیچ محصولی در کشور ما از ثبات برخوردار نیست. از طرفی عوامل مختلفی مثل قیمت دلار و حتی قیمت نخود داخلی بر قیمت روز آن در بازار حبوبات تاثیر می گذارند. جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام شرکت هانا فود مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

 

نخود ترک

 

پخش عمده نخود ترک

در گذشته خرید و فروش انواع کالا و خصوصا حبوبات به روش های رایج و سنتی صورت میگرفت. اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی خرید و فروش و تجارت محصولات مختلف بسیار آسان تر و سریع تر انجام می شود. دلیل این امر نیز به دسترسی سریع و آسان به اطلاعات لازم از نظر قیمت و کیفیت و نحوه سفارش و همچنین خرید این محصولات از طریق بستر اینترنت و شبکه های اجتماعی باز می گردد.

شرکت صنایع غذائی هانا فود نیز در همین راستا از روش های نوین بازاریابی و همچنین خرید و فروش محصولات خود سود می برد. مشتریان و خریداران عزیز می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایند. این شرکت در زمینه خرید و فروش و همچنین پخش عمده حبوبات و غلات فعالیت دارد. بدیهی است که قیمت خرید و فروش این محصول در حالت عمده آن متفاوت خواهد بود. نخود ترک مرغوب و درجه یک با قیمت بسیار مناسب در حال حاضر در شرکت ما موجود و آماده بارگیری به سراسر کشور است.

شبکه های اجتماعی ما

شرکت صنایع غذائی هانا فود در زمینه خرید و فروش و همچنین پخش عمده حبوبات فعالیت دارد . شما با خرید محصول مورد نظر خود از بازرگانی ما یک محصول با کیفیت عالی و استاندارد و کاملا تضمینی را با قیمت کف بازار دریافت خواهید نمود. ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که از خرید خود حتما رضایت خواهید داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و همچنین پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

 

جو پوست کنده

 

 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


فروش جمله عدس ساسکن | شرکت هانا فود
خرید عمده جو پوست کنده | شرکت هانا فود
فروش لوبیا عروس مرغوب | شرکت هانا فود
قیمت نخود سه خان | شرکت هانا فود
بازرگانی لوبیا چشم بلبلی | شرکت هانا فود
لوبیا چیتی خرمنی زنجان | شرکت هانا فود