تماس با ما :   09122423312 09121005578

شرکت پخش عدس روس | هانا فود

شرکت پخش عدس روس | هانا فود

شرکت پخش عدس روس | هانا فود

شرکت پخش عدس روس به صورت عمده کدام است؟ قیمت روز و عمده عدس روس را چگونه به دست بیاوریم؟ مشخصات و ویژگی های عدس روس چیست؟

فروش و پخش عمده عدس روس

عدس محصولی استراتژیک به شمار می رود و در خانواده حبوبات از مهمترین آنها محسوب می گردد. سالانه مقادیر بسیار بزرگی عدس در کشور داد و ستد می گردد، که البته تمام آن تولید داخل نیست. عدس در مناطق مختلفی از کشورمان کشت و تولید می شود و محصول عدس ایرانی ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود را دارد. اما میزان تولید داخلی این محصول پاسخگوی تقاضای بالای آن نبوده، و لذا سالانه مقادیر قابل توجهی عدس از سایر کشور ها وارد می گردد.

در بازار ایران خرید و فروش عدس روس به دلیل قیمت مناسب و همچنین کیفیت خوب آن از رونق خوبی برخوردار است. این عدس اگر از نو ع درجه یک آن باشد ، از نظر کیفی با سایر عدس های مرغوب برابری می کند. خریداران عدس به خوبی آگاه هستند که در بازار ایران، عدس خارجی بیشتر از عدس ایرانی خرید و فروش می شود. دلیل این موضوع نیز به بالا بودن تقاضا، کم بودن تولید داخلی عدس وهمچنین در برخی مواقع بالاتر بودن قیمت عدس ایرانی است. از این رو معمولا واردات عدس از کشورهای عمده تولید کننده آن صورت می گیرد.

عدس روس

 

عوامل مهم در تعیین قیمت عدس روس

1- مرکزی که از آن خرید می کنید

2- خرید بدون واسطه

3- کیفیت عدس

4- تناژ درخواستی

5- البته نوسانات بازار را نیز مد نظر داشته باشید

قیمت روز و عمده عدس روس

در گذشته خرید و فروش انواع کالا و خصوصا حبوبات به روش های رایج و سنتی صورت میگرفت. اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی خرید و فروش و تجارت محصولات مختلف بسیار آسان تر و سریع تر انجام می شود. دلیل این امر نیز به دسترسی سریع و آسان به اطلاعات لازم از نظر قیمت و کیفیت و نحوه سفارش و همچنین خرید این محصولات از طریق بستر اینترنت و شبکه های اجتماعی باز می گردد.

 

با وجود بستر مناسب اینترنت و شبکه های اجتماعی شما می توانید با چند کلیلک ساده و دسترسی به یکی از سایت ها و یا کانال های تلگرامی و یا حتی پیج های اینستاگرامی به اطلاعات لازم جهت خرید دست پیدا کنید. قیمت روز محصول مورد نظر خود را به دست آورید و با بررسی و همچنین آنالیز محصول ، بهترین خرید را انجام دهید. این شرکت بهترین و با کیفیت ترین حبوبات از جمله عدس روس را در بازار ایران به فروش می رساند.

دریافت قیمت روز عدس روس

قیمت عدس روس تابعی از متعیر های مختلف نظیر میزان تولیدات داخلی، میزان واردات این محصول و همچنین قیمت ارز و سیاستهای کشور می باشد. بجز این موارد عواملی دیگری نیز در تعیین قیمت عدس روس تاثیر گذار هستند:

1- میزان سفارش

2- کیفیت عدس

3- شرایط پرداخت

قیمت عدس روس ، نسبت به دیگر عدس های وارداتی، هم چون  عدس قزاق بیشتر است که این امر خود نشان دهنده کیفیت بهتر آن است. شرکت صنایع غذائی هانا فود یکی از بزرگترین عرضه کننده گان عدس و دیگر انواع حبوبات درجه یک، در بازار ایران می باشد. شما خریدار محترم تنها کافیست از طریق شماره های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان پشتیبانی و فروش شرکت تماس بگیرید. همکاران ما در بخش فروش اطلاعات تکمیلی و قیمت عدس روسی را برای خریدی مطمئن و آسان را در اختیار شما قرار می دهند.

 

عدس ساسکن

 

ویژگی های عدس روس

عدس روسی در دو نوع درشت و ریز (پلویی و آشی) موجود می باشد. محصول عدس روسی مرغوب ترین نوع عدس بعد از عدس کانادایی است. این حبوبات جزء حبوبات پرمصرف است و لذا تقاضای زیادی در بازار دارد. از عمده مشخصات این عدس، درشتی، رنگ سبز، یک دستی و خوش پخت بودن آن است است. عدسی مرغوب و باکیفیت است که زمان پخت کمتری داشته باشد و در هنگام پخت پوسته آن جدا نشود. عدس دانه درشت از کیفیت بالاتری برخوردار است. عدس روسی در بازار به صورت عمده و فله عرضه می شود. بسته بندی های عدس روسی معمولا بدون درج نام و برند می باشد. از برند های معروف عدس روسی میتوان به عدس روس عدالت و عدس روس شاکار اشاره کرد.

پخش و توزیع عمده عدس روس

شرکت صنایع غذائی هانا فود با استفاده از روش های نوین بازاریابی و همچنین خرید و فروش حبوبات و غلات سعی در جلب رضایت شما مشتریان عزیز را دارد. مشتریان و خریداران عزیز می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایند. این شرکت در زمینه خرید و فروش و همچنین پخش عمده حبوبات فعالیت دارد. از آنجایی که عدس یکی از حبوبات پر مصرف در کشور محسوب می شود، خرید عمده این محصول توسط مراکز مختلفی مانند مراکز رفاهی، رستوران‌ها و مراکز تهیه غذا انجام می‌پذیرد. بدیهی است که قیمت خرید و فروش این محصول در حالت عمده آن متفاوت خواهد بود. عدس روس مرغوب و درجه یک با قیمت بسیار مناسب در حال حاضر در شرکت ما موجود و آماده بارگیری به سراسر کشور است.

شرکت صنایع غذائی هانا فود با پخش عمده عدس روس با کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. شما عزیزان می توانید همه روزه جهت ثبت سفارش عدس روس  و همچنین بارگیری و ارسال سریع  با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

شبکه های اجتماعی ما

شرکت صنایع غذائی هانا فود در زمینه خرید و فروش و همچنین پخش عمده حبوبات فعالیت دارد . شما با خرید محصول مورد نظر خود از بازرگانی ما یک محصول با کیفیت عالی و استاندارد و کاملا تضمینی را با قیمت کف بازار دریافت خواهید نمود. ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که از خرید خود حتما رضایت خواهید داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و همچنین پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

 

عدس ساسکن

 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


فروش جمله عدس ساسکن | شرکت هانا فود
خرید عمده جو پوست کنده | شرکت هانا فود
فروش لوبیا عروس مرغوب | شرکت هانا فود
قیمت نخود سه خان | شرکت هانا فود
بازرگانی لوبیا چشم بلبلی | شرکت هانا فود
لوبیا چیتی خرمنی زنجان | شرکت هانا فود