تماس با ما :   09122423312 09121005578

توزیع لوبیا قرمز زنجان | شرکت هانا فود

توزیع لوبیا قرمز زنجان | شرکت هانا فود

توزیع لوبیا قرمز زنجان | شرکت هانا فود

توزیع لوبیا قرمز زنجان توسط کدام شرکت ها صورت می گیرد؟ قیمت روز و عمده لوبیا قرمز زنجان چقدر است؟

فروش و پخش و توزیع عمده لوبیا قرمز زنجان

لوبیا قرمز یکی از پرمصرف ترین حبوبات به شمار می رود و معمولا تقاضا برای خرید آن بسیار بالاست. این محصول به علت بافت خاص و عطر خوبی که  دارد جز بهترین حبوبات محسوب میشود. این لوبیا به رنگ قهوه ای مایل به قرمز است و زمانی که پخته میشود طمع و مزه ملایمی دارد. لوبیا قرمزحاوی اسید فولیک، کلسیم کربوهیدرات، فیبرو پروتئین است که ازمواد مغذی ضروری برای عملکرد مناسب بدن میباشد. لوبیا قرمز تولید خمین و زنجان در زمره بهترین انواع این محصول به شمار می روند.

 

عدس ریز قزاق

 

ویژگی های لوبیا قرمز مرغوب

لوبیا قرمز در بین ایرانیان مصرف بسیاری دارد از ویژگی های لوبیا قرمز مرغوب می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1- دستچین باشد

2-ایرانی بودن

3- سایز بندی یکنواخت

4- رنگ و طعم خوب و خوش پخت بودن

مشخصات لوبیا قرمز مرغوب

لوبیا قرمز در بین ایرانیان مصرف بسیاری دارد از ویژگی های لوبیا قرمز مرغوب می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1- دستچین باشد

2- خوش پخت بودن

3- سایز بندی یکنواخت

4- رنگ و طعم خوب

انواع لوبیا قرمز از نظر کیفی

1-لوبیا قرمز بوجاری

2-لوبیا قرمز دستچین

تفاوت لوبیا قرمز بوجاری و دستچین

حبوبات امروزه معمولا به دو صورت بوجاری و دستچین در بازار داخل کشور عرضه می شوند که تشخیص اینکه حبوبات موجود به صورت بوجاری یا دستچین می باشد نیاز به تخصص و تجربه دارد. شرکت صنایع غذائی هانا فود با فعالیت چندین ساله در حوزه حبوبات و بوجاری کردن آنها ، سعی در تامین بهترین نوع حبوبات بوجاری شده و دستچین را دارد. تفاوت عمده لوبیا قرمزبوجار با لوبیا قرمزدستچین در میزان نخاله موجود در لوبیا بوجار می باشد. به طور کلی هرچقدر میزان نخاله در لوبیا قرمز بوجار بیشتر باشد کیفیت و قیمت کم تری نسبت به لوبیا قرمز دستچین خواهد داشت. همچنین در حبوبات دستچین حبوات خرد شده و افت باری و رنگ برگشته کاملا تفکیک و جدا می شوند.

قیمت لوبیا قرمز به چه عواملی بستگی دارد؟

1- اندازه ی دانه های لوبیا قرمز
2- یکدست بودن دانه های لوبیا قرمز
3- بوجاری یا دستچین بودن لوبیا قرمز
4- کیفیت لوبیا قرمز
5- نوسانات بازار و صادرات این محصول

قیمت روز و عمده لوبیا قرمز

در گذشته خرید و فروش انواع کالا و خصوصا حبوبات به روش های رایج و سنتی صورت میگرفت. اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی خرید و فروش و تجارت محصولات مختلف بسیار آسان تر و سریع تر انجام می شود. دلیل این امر نیز به دسترسی سریع و آسان به اطلاعات لازم از نظر قیمت و کیفیت و نحوه سفارش و همچنین خرید این محصولات از طریق بستر اینترنت و شبکه های اجتماعی باز می گردد.

با وجود بستر مناسب اینترنت و شبکه های اجتماعی شما می توانید با چند کلیلک ساده و دسترسی به یکی از سایت ها و یا کانال های تلگرامی و یا حتی پیج های اینستاگرامی به اطلاعات لازم جهت خرید دست پیدا کنید. قیمت روز محصول مورد نظر خود را به دست آورید و با بررسی و همچنین آنالیز محصول ، بهترین خرید را انجام دهید. این شرکت بهترین و با کیفیت ترین حبوبات از جمله لوبیا قرمز زنجان را در بازار ایران به فروش می رساند.

قیمت لوبیا داخلی با لوبیای وارداتی به دلیل تفاوت در اندازه و کیفیت متفاوت است. جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام شرکت صنایع غذائی هانا فود مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

 

عدس ریز قزاق

 

پخش و توزیع عمده لوبیا قرمز زنجان

از دیرباز خرید و فروش انواع کالا و خصوصا حبوبات به روش های رایج و سنتی صورت می گرفته است. اما امروز با پیشرفت علم و تکنولوژی خرید و فروش و تجارت محصولات مختلف بسیار آسان تر و سریع تر انجام می شود. دلیل این امر نیز به دسترسی سریع و آسان به اطلاعات لازم از نظر قیمت و کیفیت و نحوه سفارش و همچنین خرید این محصولات باز می گردد.

شرکت صنایع غذائی هانا فود ، در همین راستا از روش های نوین بازاریابی و همچنین خرید و فروش محصولات خود سود می برد. مشتریان و خریداران عزیز می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایند. این شرکت در زمینه خرید و فروش و همچنین پخش عمده حبوبات و غلات فعالیت دارد. از آنجایی که لوبیا قرمز یکی از حبوبات پر مصرف در کشور محسوب می شود، خرید عمده این محصول توسط مراکز مختلفی مانند مراکز رفاهی، رستوران‌ها و مراکز تهیه غذا انجام می‌پذیرد. بدیهی است که قیمت خرید و فروش این محصول در حالت عمده آن متفاوت خواهد بود. لوبیا قرمز زنجان مرغوب و درجه یک با قیمت بسیار مناسب در حال حاضر در شرکت ما موجود و آماده بارگیری به سراسر کشور است.

خرید عمده لوبیا قرمز زنجان

یکی از موارد بسیار مهم در هنگام خرید عمده محصولات مختلف از جمله لوبیا قرمز این است که شما در انتخاب شرکت تامین کننده و مرکزی که از آن خرید خود را انجام می دهید دقت لازم را داشته باشید. چرا که خرید عمده و با قیمت مناسب و همچنین محصول با کیفیت قطعا خرید رضایت بخشی را برای شما رقم خواهد زد. در غیر این صورت با صرف هزینه و انرژی و وقت خود، در مراجعه به مراکز غیر معتبر محصولی با کیفیت معمولی و یا حتی با کیفیت پائین را خریداری خواهید کرد.

لذا ضروری است علاوه بر انتخاب شرکت تامین کننده معتمد در این زمینه به این عامل نیز توجه داشته باشید که خرید لوبیا قرمز عمده با قیمت روز و همچنین بوجار و دستچین بودن آن از اهمیت ویژه ای برخوردا است. چرا که با رعایت این موارد محصول با کیفیت به دست شما رسیده و قطعا با قیمت خوبی در بازار به فروش می رسانید.

هنگام خرید لوبیا قرمز عمده به موارد زیر نیز دقت نمائید:

1- دانه های محصول سالم و بدون شکستگی باشند.

2-هیچ گونه کرم خوردگی و یا شته مشاهده نشود.

3-رنگ و سایز محصول مناسب و مشتری پسند باشد.

4- محصول امساله و کاملا یکدست باشد.

5- کیفیت پخت مناسبی داشته باشد.

شبکه های اجتماعی ما

این شرکت در زمینه حبوبات به صورت خرید و فروش عمده فعالیت دارد . شما با خرید محصول مورد نظر خود از بازرگانی ما یک محصول با کیفیت عالی و استاندارد و کاملا تضمینی را با قیمت کف بازار دریافت خواهید نمود. ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که از خرید خود حتما رضایت خواهید داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و همچنین پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

 

لوبیا قرمز زنجان

 

 

 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


خرید عمده جو پوست کنده | شرکت هانا فود
فروش لوبیا عروس مرغوب | شرکت هانا فود
قیمت نخود سه خان | شرکت هانا فود
بازرگانی لوبیا چشم بلبلی | شرکت هانا فود
لوبیا چیتی خرمنی زنجان | شرکت هانا فود
شرکت پخش جو پرک به صورت عمده | شرکت هانا فود