تماس با ما :   09122423312 09121005578

فروش لوبیا چیتی زنجان به صورت عمده | شرکت هانا فود

فروش لوبیا چیتی زنجان به صورت عمده | شرکت هانا فود

فروش لوبیا چیتی زنجان به صورت عمده | شرکت هانا فود

فروش لوبیا چیتی زنجان به صورت عمده توسط کدام شرکت ها صورت می گیرد؟ مشخصات این نوع لوبیا چیتی را بشناسید. قیمت روز و عمده لوبیا چیتی زنجان چقدر است؟

فروش و پخش عمده لوبیا چیتی زنجان

در ایران حبوبات محبوبیت زیادی بین مردم داشته و برای پخت بیش تر غذاها از حبوبات استفاده می شود. از جمله حبوبات محبوبی که در بازار خرید و فروش می شود میتوان به لوبیا چیتی اشاره کرد. ایران یکی از تولید کنندگان مطرح لوبیا چیتی است به طوری که لوبیا چیتی ایرانی یکی از با کیفیت ترین انواع لوبیا چیتی موجود در بازار محسوب می شود. شهرستان زنجان از قطب های اصلی تولید لوبیا چیتی به شمار می رود. این لوبیا به صورت بوجاری و دستچین و حتی خرمنی به بازار عرضه می شود.

 

لوبیا چیتی زنجان

 

انواع لوبیا چیتی موجود در بازار

1- لوبیا چیتی ایرانی

2- لوبیا چیتی خارجی

لوبیا چیتی ایرانی

لوبیا چیتی ایرانی همانند لوبیا چیتی خارجی در انواع مختلفی از لحاظ سطح کیفی در بازار موجود می باشد. هرکدام از آنها نسبت به کیفیتی که دارند و بسته به میزان تمیز بودن آن دارای قیمت های کاملا متفاوتی هستند.

لوبیا چیتی ایرانی به چند صورت در بازار موجود است به عنوان مثال؛ لوبیا چیتی بوجاری، لوبیا چیتی دستچین، لوبیا چیتی کاملا لوکس و پولیش خورده. همانطور که می دانید هرچقدر سایز دانه‌های لوبیا چیتی بزرگتر و یکدست ترباشد مورد پسندتر بوده و به همین دلیل، هم بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد و هم قیمت بالاتری دارد. اکثر شرکت های بسته بندی و کنسرو سازی به دنبال تهیه با کیفیت ترین نوع لوبیا چیتی موجود در بازار هستند.

شهرستان خمین در طی چندین سال گذشته همواره بهترین نوع و با کیفیت ترین لوبیا چیتی را تولید و توزیع می کند. خریداران عزیز شرکت های بسته بندی نمایندگی های عرضه حبوبات به صورت عمده و حتی خرده‌ فروشان عزیزی که که قصد خرید لوبیا چیتی خمین را دارند برای دستیابی به این محصول با مناسب ترین قیمت بهتر است این محصول را از شرکت ها و بازرگانی های اصلی توزیع لوبیا چیتی تهیه کنند.

کشت و تولید این محصول در مناطقی که از لحاظ شرایط آب و هوا قابلیت کشت و برداشت لوبیا چیتی با کیفیت خوبی را دارند انجام می شود. در این میان می توان به استان های زنجان، اراک و لرستان اشاره کرد. اما شهرستان خمین تولید کننده بهترین نوع لوبیا چیتی در کشور است.

انواع لوبیا چیتی ایرانی کدام است؟

1- لوبیا اقلید

2- لوبیا ازنا

3- لوبیا زنجان

4- لوبیا سراب

5- لوبیا خمین

فروش و بازرگانی لوبیا چیتی خارجی

لوبیا چیتی در بین حبوبات بعد از عدس دومین حبوبات پر مصرف در بین ایرانیان است. کشور ما خود یکی از تولید کننده های لوبیا چیتی است به طوری که لوبیا چیتی ایرانی یکی از با کیفیت ترین انواع لوبیا چیتی بشمار می رود. ولی به دلیل مصرف بالای و همچنین به دلیل این که میزان تولید داخلی پاسخگوی نیاز بازاری های داخلی نیست، لذا واردات آن نیز صورت می گیرد. عمده ترین کشورهایی که واردات لوبیا چیتی از آنها به کشورمان صورت می گیرد به صورت زیر می باشند:

انواع لوبیا چیتی خارجی

1- لوبیا چیتی ازبکستان: بهترین نوع لوبیا چیتی وارداتی است.

2- لوبیا چیتی چین: در دو نوع گرد و کشیده به وفور در بازار یافت می شود.

3- لوبیا چیتی قرقیز: این نوع از لوبیا چیتی از لحاظ کیفیت با لوبیا چیتی ازبکستان برابری می کند.

4- لوبیا چیتی آفریقایی: نسبت به انواع دیگر لوبیا چیتی قیمت مناسب تری دارد.

5- لوبیا چیتی اتیوپی: این نوع از لوبیا چیتی نیز با توجه به کیفیتی که دارد قیمت مناسبی دارد.

قیمت لوبیا چیتی خمین

شهر زنجان پس از شهرستان خمین به عنوان دومین قطب تولید لوبیا چیتی در کشور شناخته می شود. تمامی افرادی که شناخت خوبی در زمینه حبوبات به خصوص لوبیا چیتی دارند و در این زمینه فعالیت کرده اند می دانند که لوبیا چیتی خمین هم از لحاظ کیفیت محصول هم از لحاظ قیمت آن جزء بهترین هاست. لوبیا چیتی خمین محصولی بسیار خوش پخت و خوش طعم و عطر است. از ویژگی های شاخص لوبیا چیتی خمین  درشت بودن و گرد بودن دانه های آن نسبت به لوبیا چیتی سایر مناطق است.

لوبیا چیتی زنجان به ۳ صورت خرمنی، بوجاری و دستچین شده در بازار به فروش می رسد. نوع دستچین شده آن جزء گران قیمت ترین لوبیاهای موجود در بازار به شمار می رود و لوبیا چیتی خرمنی به علت بوجاری نشده بودن آن قیمت نسبتا پایینی نسبت به دو نمونه دیگر دارد.

قیمت روز و عمده لوبیا چیتی

در گذشته خرید و فروش انواع کالا و خصوصا حبوبات به روش های رایج و سنتی صورت میگرفت. اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی خرید و فروش و تجارت محصولات مختلف بسیار آسان تر و سریع تر انجام می شود. دلیل این امر نیز به دسترسی سریع و آسان به اطلاعات لازم از نظر قیمت و کیفیت و نحوه سفارش و همچنین خرید این محصولات از طریق بستر اینترنت و شبکه های اجتماعی باز می گردد.

با وجود بستر مناسب اینترنت و شبکه های اجتماعی شما می توانید با چند کلیلک ساده و دسترسی به یکی از سایت ها و یا کانال های تلگرامی و یا حتی پیج های اینستاگرامی به اطلاعات لازم جهت خرید دست پیدا کنید. قیمت روز محصول مورد نظر خود را به دست آورید و با بررسی و همچنین آنالیز محصول ، بهترین خرید را انجام دهید. این شرکت بهترین و با کیفیت ترین حبوبات از جمله لوبیا چیتی خمین را در بازار ایران به فروش می رساند.

قیمت لوبیا داخلی با لوبیای وارداتی به دلیل تفاوت در اندازه و کیفیت متفاوت است. جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام شرکت صنایع غذائی هانا فود مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

 

لوبیا چیتی زنجان

 

 

پخش و بازرگانی عمده لوبیا چیتی خمین

از دیرباز خرید و فروش انواع کالا و خصوصا حبوبات به روش های رایج و سنتی صورت می گرفته است. اما امروز با پیشرفت علم و تکنولوژی خرید و فروش و تجارت محصولات مختلف بسیار آسان تر و سریع تر انجام می شود. دلیل این امر نیز به دسترسی سریع و آسان به اطلاعات لازم از نظر قیمت و کیفیت و نحوه سفارش و همچنین خرید این محصولات باز می گردد.

شرکت صنایع غذائی هانا فود ، در همین راستا از روش های نوین بازاریابی و همچنین خرید و فروش محصولات خود سود می برد. مشتریان و خریداران عزیز می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایند. این شرکت در زمینه خرید و فروش و همچنین پخش عمده حبوبات و غلات فعالیت دارد. از آنجایی که لوبیا چیتی یکی از حبوبات پر مصرف در کشور محسوب می شود، خرید عمده این محصول توسط مراکز مختلفی مانند مراکز رفاهی، رستوران‌ها و مراکز تهیه غذا انجام می‌پذیرد. بدیهی است که قیمت خرید و فروش این محصول در حالت عمده آن متفاوت خواهد بود. لوبیا چیتی زنجان مرغوب و درجه یک با قیمت بسیار مناسب در حال حاضر در شرکت ما موجود و آماده بارگیری به سراسر کشور است.

تفاوت لوبیا چیتی بوجاری و دستچین

حبوبات امروزه معمولا به دو صورت بوجاری و دستچین در بازار داخل کشور عرضه می شوند که تشخیص اینکه حبوبات موجود به صورت بوجاری یا دستچین می باشد نیاز به تخصص و تجربه دارد. شرکت صنایع غذائی هانا فود با فعالیت چندین ساله در حوزه حبوبات و بوجاری کردن آنها ، سعی در تامین بهترین نوع حبوبات بوجاری شده و دستچین را دارد. تفاوت عمده لوبیا چیتی بوجار با لوبیا چیتی دستچین در میزان نخاله موجود در لوبیا بوجار می باشد. به طور کلی هرچقدر میزان نخاله در لوبیا چیتی بوجار بیشتر باشد کیفیت و قیمت کم تری نسبت به لوبیا چیتی دستچین خواهد داشت. همچنین در حبوبات دستچین حبوات خرد شده و افت باری و رنگ برگشته کاملا تفکیک و جدا می شوند.

شبکه های اجتماعی ما

این شرکت در زمینه حبوبات به صورت خرید و فروش عمده فعالیت دارد . شما با خرید محصول مورد نظر خود از بازرگانی ما یک محصول با کیفیت عالی و استاندارد و کاملا تضمینی را با قیمت کف بازار دریافت خواهید نمود. ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که از خرید خود حتما رضایت خواهید داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و همچنین پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

 

لوبیا قرمز زنجان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


خرید عمده جو پوست کنده | شرکت هانا فود
فروش لوبیا عروس مرغوب | شرکت هانا فود
قیمت نخود سه خان | شرکت هانا فود
بازرگانی لوبیا چشم بلبلی | شرکت هانا فود
لوبیا چیتی خرمنی زنجان | شرکت هانا فود
شرکت پخش جو پرک به صورت عمده | شرکت هانا فود