تماس با ما :   09122423312 09121005578

لوبیا چشم بلبلی گتوند | شرکت هانا فود

لوبیا چشم بلبلی گتوند | شرکت هانا فود

لوبیا چشم بلبلی گتوند | شرکت هانا فود

فروش و پخش عمده لوبیا چشم بلبلی گتوند خوزستان توسط کدام شرکت ها صورت می گیرد؟ بهترین نوع لوبیا چشم بلبلی کدام است؟ قیمت روز و عمده این نوع لوبیا چقدر است؟

فروش و پخش عمده لوبیا چشم بلبلی گتوند

لوبیا چشم بلبلی (به انگلیسی : Black-Eyed Peas) حبوباتی است که در سراسر جهان کشت می شود. این لوبیا به طور کلی بسیار کم رنگ بوده و دارای یک نقطه بزرگ سیاه، قهوه ای یا قرمز در بالای آن است، که شبیه چشم به نظر می رسد. به همین دلیل بعضی وقتها به آن لوبیا چشم سیاه هم گفته می شود. نام دیگر این لوبیا در طب سنتی لوبیا بلدی می باشد. این نوع لوبیا مخصوص مناطق گرمسیر بوده و معمولا لوبیا چشم بلبلی ایرانی در استان هایی مثل خوزستان و بلوچستان کشت می شود. شهر های دزفول ، گتوند و شوشتر در استان خوزستان از جمله مراکز کشت و تولید لوبیا چشم سیاه می باشند. همچنین با توجه به تقاضای بالای این محصول واردات آن از کشورهای تولید کننده عمده این محصول صورت می گیرد. لوبیا چشم بلبلی ماداگاسکار و میانمار از بهترین رقم های این لوبیا به شمار میروند.

 

لوبیا چشم بلبلی

 

قیمت روز و عمده لوبیا چشم بلبلی

در گذشته خرید و فروش انواع کالا و خصوصا حبوبات به روش های رایج و سنتی صورت میگرفت. اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی خرید و فروش و تجارت محصولات مختلف بسیار آسان تر و سریع تر انجام می شود. دلیل این امر نیز به دسترسی سریع و آسان به اطلاعات لازم از نظر قیمت و کیفیت و نحوه سفارش و همچنین خرید این محصولات از طریق بستر اینترنت و شبکه های اجتماعی باز می گردد.

با وجود بستر مناسب اینترنت و شبکه های اجتماعی شما می توانید با چند کلیلک ساده و دسترسی به یکی از سایت ها و یا کانال های تلگرامی و یا حتی پیج های اینستاگرامی به اطلاعات لازم جهت خرید دست پیدا کنید. قیمت روز محصول مورد نظر خود را به دست آورید و با بررسی و همچنین آنالیز محصول ، بهترین خرید را انجام دهید. بدون شک این شرکت ، بهترین و با کیفیت ترین حبوبات از جمله لوبیا چشم بلبلی را در بازار ایران به فروش می رساند.

استعلام قیمت لوبیا چشم بلبلی

عوامل متعددی بر روی قیمت عمده لوبیا چشم بلبلی تاثیر دارد که یکی از این موارد عرضه و تقاضا در بازار خرید و فروش این محصول است؛ اگر میزان عرضه کمتر از تقاضا باشد قیمت عمده لوبیا نیز افزایش پیدا می کند. از دیگر عواملی که بر روی قیمت عمده لوبیا نقش دارد می توان به سطح زیر کشت این محصول در کشور اشاره کرد؛ اگر سطح زیر کشت به دلایل مختلف مانند خشکسالی و کم آبی کاهش پیدا کند و با کمبود این محصول در بازار مواجه شویم قیمت عمده لویا نیز بیشتر می شود. همچنین در مدت زمان گذشته به دلیل بالا رفتن نرخ تورم قیمت بسیاری از اقلام خوراکی بیشتر شده و بر روی قیمت عمده لوبیا چشم بلبلی سفارشی نیز تاثیر گذاشته است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت روزانه و خرید عمده این محصول و سایر محصولات به تلگرام شرکت صنایع غذائی هانا فود مراجعه نمائید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

بدون شک قیمت لوبیا چشم بلبلی اگر به صورت عمده و فله خریداری گرد پائین تر است. قیمت خرید لوبیا چشم بلبلی درجه یک در بازار نسبت به انواع دیگر حبوبات پائین تر است. لذا می توان با خرید مستقیم و  عمده بهترین محصول  از شرکت های بزرگ توزیع کننده، این محصول را با قیمت مناسب خریداری کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به همکاران ما در واحد فروش در تماس باشید.

 

لوبیا چشم بلبلی

 

 

فروشنده و پخش کننده عمده لوبیا چشم بلبلی دستچین

لوبیا چشم سیاه جزء آن دسته از حبوباتی محسوب می شود که در داخل کشور تولید مناسب تری دارد. لذا علاوه بر توزیع داخلی، بسیاری از شرکت های بازرگانی، این محصول را به کشورهای همسایه صادر می کنند. با توجه به تولید نسبت خوب داخلی لوبیا چشم بلبلی اعلا در کشور دسترسی به نوع مرغوب آن که بیشتر در استان خوزستان تولید می شود آسان تر است. شرکت صنایع غذائی هانا فود در زمینه خرید و فروش عمده حبوبات فعالیت دارد. جهت خرید این محصول با ما در تماس باشید.

از دیرباز خرید و فروش انواع کالا و خصوصا حبوبات به روش های رایج و سنتی صورت می گرفته است. اما امروز با پیشرفت علم و تکنولوژی خرید و فروش و تجارت محصولات مختلف بسیار آسان تر و سریع تر انجام می شود. دلیل این امر نیز به دسترسی سریع و آسان به اطلاعات لازم از نظر قیمت و کیفیت و نحوه سفارش و همچنین خرید این محصولات باز می گردد.

شرکت صنایع غذائی هانا فود ، در همین راستا از روش های نوین بازاریابی و همچنین خرید و فروش محصولات خود سود می برد. مشتریان و خریداران عزیز می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایند. این شرکت در زمینه خرید و فروش و همچنین پخش عمده حبوبات فعالیت دارد. از آنجایی که لوبیا یکی از حبوبات پر مصرف در کشور محسوب می شود، خرید عمده این محصول توسط مراکز مختلفی مانند مراکز رفاهی، رستوران‌ها و مراکز تهیه غذا انجام می‌پذیرد. بدیهی است که قیمت خرید و فروش این محصول در حالت عمده آن متفاوت خواهد بود. لوبیا چشم بلبلی اعلا مرغوب و درجه یک با قیمت بسیار مناسب در حال حاضر در شرکت ما موجود و آماده بارگیری و توزیع به سراسر کشور است.

شبکه های اجتماعی ما

شرکت صنایع غذائی هانا فود در زمینه حبوبات به صورت خرید و فروش عمده فعالیت دارد . شما با خرید محصول مورد نظر خود از بازرگانی ما یک محصول با کیفیت عالی و استاندارد و کاملا تضمینی را با قیمت کف بازار دریافت خواهید نمود. ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که از خرید خود حتما رضایت خواهید داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و همچنین پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

 

لوبیا چشم بلبلی

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


خرید عمده جو پوست کنده | شرکت هانا فود
فروش لوبیا عروس مرغوب | شرکت هانا فود
قیمت نخود سه خان | شرکت هانا فود
بازرگانی لوبیا چشم بلبلی | شرکت هانا فود
لوبیا چیتی خرمنی زنجان | شرکت هانا فود
شرکت پخش جو پرک به صورت عمده | شرکت هانا فود