تماس با ما :   09122423312 09121005578

فروشنده عمده ماش سبز | شرکت هانا فود

فروشنده عمده ماش سبز | شرکت هانا فود

فروشنده عمده ماش سبز | شرکت هانا فود

فروشنده عمده ماش سبز کدام شرکت ها هستند؟ قیمت روز و عمده ماش سبز را از کدام مراکز به دست بیاوریم؟ بهترین نوع ماش کدام است؟

فروشنده و پخش کننده عمده ماش سبز

ماش سبز سرشار از مواد مغذی می باشد به همین دلیل در بین حبوبات جایگاه خاصی دارد. ماش یکی از حبوباتی است که اکثراً در مناطق گرمسیر تولید می شود. در ایران استان خوزستان بیشترین میزان ماش را تولید می کند. شهرستان های دزفول، شوشتر و شوش به عنوان تولید کننده های اصلی این محصول در کشور به شمار می آیند.

در سال 1400، چهارده هزار و سیصد تن ماش در سطح مزارع استان خوزستان تولید شده است. برداشت ماش به صورت دستی، صنعتی و کمباین از اوائل مهر ماه آغاز می شود. با توجه به اینکه سطح زیر کشت ماش در استان ۱۳ هزار هکتار است متوسط برداشت ماش در هر هکتار یک هزار و ۱۰۰ کیلوگرم است.

انواع ماش کشت شده در استان خوزستان معمولا به دو نوع ماش ریز یا عمرانی و ماش درشت یا هندی تقسیم می شود. به دلیل تولید بالای ماش در استان خوزستان معمولا مقداری از تولید داخلی به کشورهای همسایه نیز صادر می گردد.

 

ماش سبز ایرانی

 

انواع ماش موجود در بازار

1- ماش ایرانی

ماش گیاهی بومی هندوستان است امادر نقاط دیگر جهان مانند ایران نیز کشت می‌شود. این محصول یکی از حبوباتی است که اکثراً در مناطق گرمسیر تولید می شود. ماش ایرانی به صورت بوجاری در بازار عرضه می‌شود شود و علت آن هم نبود دستگاه‌های سورت کردن این محصول است.

2- ماش خارجی

ماش خارجی عمدتاً از کشورهای ازبکستان، آرژانتین، استرالیا و میانمار وارد کشور می‌شود. ویژگی بارز ماش خارجی نسبت به ماش داخلی پزا بودن آن است. به طور کلی دانه های آن درشت تر و یکدست تر هستند و ظاهر بهتری نسبت به نمونه ایرانی آن دارد.

تفاوت ماش ایرانی و خارجی چیست؟

محصول ماش خارجی عمدتاً از کشورهای ازبکستان، آرژانتین، استرالیا و میانمار وارد کشور می‌شود. مزیت اصلی ماش خارجی نسبت به ماش داخلی این است که دانه‌های ماش خارجی کاملاً پزا هستند و در کل دانه های آن درشت تر و یکدست تر هستند. همچنین نسبت به نمونه ایرانی شرایط بهتری داشته و کاملا سورت شده و بدون گل و سنگ در بازار عرضه می گردد

انواع سایز بندی ماش

این محصول به دو دسته ریز و درشت تقسیم می شود:

1- ماش ریز همان ماش عمرانی است.

2- ماش درشت: این نوع ماش به ماش بذر هندی معروف است.

قیمت روز و عمده ماش

در گذشته خرید و فروش انواع کالا و خصوصا حبوبات به روش های رایج و سنتی صورت میگرفت. اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی خرید و فروش و تجارت محصولات مختلف بسیار آسان تر و سریع تر انجام می شود. دلیل این امر نیز به دسترسی سریع و آسان به اطلاعات لازم از نظر قیمت و کیفیت و نحوه سفارش و همچنین خرید این محصولات از طریق بستر اینترنت و شبکه های اجتماعی باز می گردد.

با وجود بستر مناسب اینترنت و شبکه های اجتماعی شما می توانید با چند کلیلک ساده و دسترسی به یکی از سایت ها و یا کانال های تلگرامی و یا حتی پیج های اینستاگرامی به اطلاعات لازم جهت خرید دست پیدا کنید. قیمت روز محصول مورد نظر خود را به دست آورید و با بررسی و همچنین آنالیز محصول ، بهترین خرید را انجام دهید.

برای خرید ماش به قیمت روز و عمده می توانید از طریق شرکت ها و مراکز معتبر تامین و فروش حبوبات اقدام کنید. شرکت صنایع غذائی هانا فود یکی از شرکت های بسیار فعال و معتبر در زمین پخش و تولید انواع حبوبات می باشد که تمام محصولات خود را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام شرکت مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

 

ماش سبز ایرانی

 

 

پخش عمده ماش سبز ایرانی و خارجی

یکی از موارد بسیار مهم در هنگام خرید عمده محصولات مختلف از جمله ماش این است که شما در انتخاب شرکت تامین کننده و مرکزی که از آن خرید خود را انجام می دهید دقت لازم را داشته باشید. چرا که خرید عمده و با قیمت مناسب و همچنین محصول با کیفیت قطعا خرید رضایت بخشی را برای شما رقم خواهد زد. در غیر این صورت با صرف هزینه و انرژی و وقت خود، در مراجعه به مراکز غیر معتبر محصولی با کیفیت معمولی و یا حتی با کیفیت پائین را خریداری خواهید کرد.

لذا ضروری است علاوه بر انتخاب شرکت تامین کننده معتمد در این زمینه به این عامل نیز توجه داشته باشید که خرید ماش سبز عمده با قیمت روز و همچنین بوجار و دستچین بودن آن از اهمیت ویژه ای برخوردا است. چرا که با رعایت این موارد محصول با کیفیت به دست شما رسیده و قطعا با قیمت خوبی در بازار به فروش می رسانید.

هنگام خرید ماش سبز عمده به موارد زیر نیز دقت نمائید:

1- دانه های محصول سالم و بدون شکستگی باشند.

2-هیچ گونه کرم خوردگی و یا شته مشاهده نشود.

3-رنگ و سایز محصول مناسب و مشتری پسند باشد.

4- محصول امساله و کاملا یکدست باشد.

5- کیفیت پخت مناسبی داشته باشد.

شبکه های اجتماعی ما

شرکت صنایع غذائی هانا فود در زمینه حبوبات به صورت خرید و فروش عمده فعالیت دارد . شما با خرید محصول مورد نظر خود از بازرگانی ما یک محصول با کیفیت عالی و استاندارد و کاملا تضمینی را با قیمت کف بازار دریافت خواهید نمود. ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که از خرید خود حتما رضایت خواهید داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و همچنین پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

 

لپه آذرشهر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


خرید عمده جو پوست کنده | شرکت هانا فود
فروش لوبیا عروس مرغوب | شرکت هانا فود
قیمت نخود سه خان | شرکت هانا فود
بازرگانی لوبیا چشم بلبلی | شرکت هانا فود
لوبیا چیتی خرمنی زنجان | شرکت هانا فود
شرکت پخش جو پرک به صورت عمده | شرکت هانا فود