تماس با ما :   09122423312 09121005578

فروشنده عمده بلغور گندم | شرکت هانا فود

فروشنده عمده بلغور گندم | شرکت هانا فود

فروشنده عمده بلغور گندم | شرکت هانا فود

فروشنده عمده بلغور گندم کدام شرکت ها هستند؟ قیمت روز و عمده بلغور گندم چقدر است؟ بلغور گندم خوب و مرغوب چه مشخصاتی دارد؟

فروشنده و پخش کننده عمده بلغور گندم

بلغور گندم به دانه های پخته شده و خرد شده در اندازه نسبتاً درشت گندم گفته می‌شود. این محصول به خاطر طعم بسیار خوبی که دارد در انواع غذاهای خاورمیانه ای به کار می رود ( مانند: حلیم، انواع آش ،انواع سوپ و سالاد های سرد). این غله خواص بسیار زیادی دارد که به سلامت بدن کمک می کنند. از جمله خواص آن می توان به، تناسب اندام، رفع یبوست، جلوگیری از سرطان، استحکام استخوان و غیره اشاره نمود. در واقع اساساً بلغور گندم و گندم نیم‌کوفته یک محصول هستند ولی یک تفاوت مهم دارند. بلغورگندم در فرآیند تهیه و فرآوری جوشانده می‌شود. این مرحله باعث زودپز بودن بلغور و عمر نگهداری طولانی‌تر آن می‌شود.

شرکت صنایع غذائی هانا فود با بهره گیری از ماشین آلات و تجهیزات فرآوری پیشرفته خود و همچنین با تکیه بر دانش و تخصص لازم و همچنین مرغوب ترین انوع گندم خریداری شده اقدام به تولید بلغور گندم می نماید. بلغور از دانه سبوس دار و شکسته گندم تهیه می شود که پیش از بسته بندی جوشانده و خشک می شود، در نتیجه بلغور سریعتر از انواع دیگر گندم سبوس دار مثل گندم خام می پزد. جهت سفارش عمده و خرید از مجموعه ما با شماره درج در سایت تماس حاصل فرمائید.

 

بلغور گندم

 

انواع بلغور گندم

1- ریز (مناسب برای تهیه تبوله و فرنی)

2- متوسط (مناسب برای تهیه حلیم)

3- درشت (مناسب برای تهیه پلو)

4- بسیار درشت (مناسب برای تهیه سوپ)

هر یک از انواع بلغور گندم را می‌توان برای یکی از مصارف خوراکی به کاربرد و از مزایای بی‌نظیر آن بهره‌مند شد.

 

قیمت روز و عمده بلغور گندم

امروزه با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی ارتباطات و همچین استفاده گستره از اینترنت و شبکه ای اجتماعی و همچینین وب سایت ها ، شرکت های مختلف فعال در این زمینه اطلاعات خوب و مناسبی را در اختیار تجار و خریداران محترم خود قرار می دهد.

شما می توانید با چند کلیلک ساده و دسترسی به یکی از سایت ها و یا کانال های تلگرامی و یا حتی پیج های اینستاگرامی به اطلاعات لازم دست پیدا کنید. قیمت روز محصول مورد نظر خود را به دست آورید و با بررسی و همچنین آنالیز محصول ، بهترین خرید را انجام دهید. بدون شک شرکت صنایع غذائی هانا فود بهترین و با کیفیت ترین حبوبات و همچنین غلات از جمله بلغور گندم  را در بازار ایران به فروش می رساند.

این شرکت یکی از بزرگترین عرضه کننده گان دال عدس کانادایی و دیگر انواع حبوبات درجه یک، می باشد. تنها کافیست از طریق شماره تلفن های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان پشتیبانی و فروش شرکت تماس بگیرید. همکاران ما ، اطلاعات تکمیلی به همراه قیمت دال عدس را در اختیار شما قرار می دهند.  جهت اطلاع از قیمت روزانه این محصول و سایر محصولات به تلگرام شرکت صنایع غذائی هانا فود مراجعه نمائید و با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

 

دال عدس 777

 

 

پخش عمده بلغور گندم

از دیرباز خرید و فروش انواع کالا و خصوصا حبوبات به روش های رایج و سنتی صورت می گرفته است. اما امروز با پیشرفت علم و تکنولوژی خرید و فروش و تجارت محصولات مختلف بسیار آسان تر و سریع تر انجام می شود. دلیل این امر نیز به دسترسی سریع و آسان به اطلاعات لازم از نظر قیمت و کیفیت و نحوه سفارش و همچنین خرید این محصولات باز می گردد.

شرکت صنایع غذائی هانا فود ، در همین راستا از روش های نوین بازاریابی جهت  خرید و فروش محصولات خود سود می برد. مشتریان و خریداران عزیز می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایند. این شرکت در زمینه خرید و فروش و همچنین پخش عمده انواع حبوبات و غلات فعالیت دارد.

در حال حاضرشرکت های متعددی این محصول را به فروش می رسانند . بدیهی است خرید از شرکت های معتبر و عمده تولید کننده بلغور گندم علاوه بر صرفه جوئی در وقت و انرژی، باعث صرفه جوئی در هزینه و قیمت نهائی و تمام شده محصول می گردد. همچنین کیفیت در خرید هر نوع محصولی بسیار پراهمیت است، لذا در هنگام خرید باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشیم. شرکت صنایع غذائی هانا فود بهترین و مرغوب ترین بلغور گندم را به بازار عرضه می کند.

شبکه های اجتماعی ما

شرکت صنایع غذائی هانا فود در زمینه حبوبات به صورت خرید و فروش عمده فعالیت دارد . شما با خرید محصول مورد نظر خود از بازرگانی ما یک محصول با کیفیت عالی و استاندارد و کاملا تضمینی را با قیمت کف بازار دریافت خواهید نمود. ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که از خرید خود حتما رضایت خواهید داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و همچنین پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

 

بلغور گندم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


خرید عمده جو پوست کنده | شرکت هانا فود
فروش لوبیا عروس مرغوب | شرکت هانا فود
قیمت نخود سه خان | شرکت هانا فود
بازرگانی لوبیا چشم بلبلی | شرکت هانا فود
لوبیا چیتی خرمنی زنجان | شرکت هانا فود
شرکت پخش جو پرک به صورت عمده | شرکت هانا فود