تماس با ما :   09122423312 09121005578

فروش بلغور جو سفارشی | شرکت هانا فود

فروش بلغور جو سفارشی | شرکت هانا فود

فروش بلغور جو سفارشی | شرکت هانا فود

فروش بلغور جو سفارشی توسط کدام شرکت ها صورت می گیرد؟ قیمت روز و عمده بلغور جو چقدر است؟

فروش و پخش عمده بلغور جو سفارشی

برای تهیه بلغور ، جو یا گندم را پخته و پس از خشک کردن آن را با آسیاب خرد می کنند. بلغور به غله‌ای گفته می شود که در آسیاب خرد شده باشد البته نه چنان‌ که آرد شود. وقتی که جو کامل پوست کنده را با تیغه‌های فلزی تیز خرد کنید ، بلغور جو به دست می‌آید. بلغور را بدون آن که کپک بزند می توان به مدت طولانی نگه داری کرد. این در حالی است که نمی توان گندم و جو را به مدت طولانی نگه داشت به همین دلیل گندم و جو را پس از پوست کندن نیم پز کرده و خشک می کنند و سپس در هاون نیم کوب می کنند تا بلغور جو تولید گردد.

 

بلغور جو

 

فرایند تولید بلغور جو

1- اولین مرحله تولید بلغور جو، پاکسازی دانه های جو از ناخالصی هایی مانند سنگریزه، چوب و ذراتی که از نظر ابعاد از دانه های جو بزرگتر هستند، می باشد. پاکسازی دانه های جو از ذرات بزرگتر مانند چوب و سنگریزه، توسط غربال و جداسازی ذرات سبک تر با جریان هوا انجام می شود.

2- سپس دانه های جو را شستشو می دهند تا سطوح دانه ها به طور کامل پاکسازی شود.

3- در مرحله بعد، دانه های جو را با آب سرد، آب گرم و یا بخار رطوبت می دهند تا پوسته دانه های جو به آسانی جدا شود. میزان رطوبت، به مقدار دانه های جو و خصوصیات و کیفیت نهایی محصول بستگی دارد.

4- پوسته و ذرات ریز با الک و جریان هوا جدا شده و توسط ماشین آلات وِیژه، جذب می شوند.

5- سپس دانه ها با بخار، کمی نیم پخت شده و آماده آسیاب، خرد شدن و تبدیل به بلغور جو می شوند.

6- عملیات نیم پخت کردن دانه های جو باعث می شود از حجم نشاسته ای که در آن وجود دارد، کاسته شود. اگر بلغور جو را پس از خرد کردن، دوباره پخته و بخار پز و سپس خشک کنیم، بلغور بخارپز جو تولید می شود.

انواع بلغور جو ممتاز و سفارشی

بلغور جو را می توان به دو دسته خام و بخار پز تقسیم کرد.

بلغور جو خام

این محصول پس از پاکسازی، رطوبت دادن و جدا سازی پوسته، نیم پخت کردن و خرد کردن دانه های جو به دست می آید و پس از این مراحل، بسته بندی می شود. این نوع بلغور، بلغور جو خام می باشد که بهتر است پیش از پخت چند ساعت خیس شود.

بلغور جو بخار پز

در صورتی که بعد از مراحل ساخت و آسیاب کردن بلغور جو، آن را با دستگاه های بخارپز حرارت بدهند، بلغور جو بخار پز به دست می آید.

قیمت روز و عمده بلغور جو

امروزه با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی ارتباطات و همچین استفاده گستره از اینترنت و شبکه ای اجتماعی و همچینین وب سایت ها ، شرکت های مختلف فعال در این زمینه اطلاعات خوب و مناسبی را در اختیار تجار و خریداران محترم خود قرار می دهد.

شما می توانید با چند کلیلک ساده و دسترسی به یکی از سایت ها و یا کانال های تلگرامی و یا حتی پیج های اینستاگرامی به اطلاعات لازم دست پیدا کنید. قیمت روز محصول مورد نظر خود را به دست آورید و با بررسی و همچنین آنالیز محصول ، بهترین خرید را انجام دهید. بدون شک شرکت صنایع غذائی هانا فود بهترین و با کیفیت ترین حبوبات و غلات از جمله بلغور جو را در بازار ایران به فروش می رساند.

شرکت صنایع غذائی هانا فود یکی از بزرگترین تولید کننده گان و فروشنده عمده بلغور جو و دیگر انواع غلات درجه یک، در بازار ایران می باشد. همکاران ما در بخش فروش اطلاعات تکمیلی و قیمت بلغور جو را برای خریدی مطمئن و آسان ، در اختیار شما قرار می دهند.

برای خرید عمده بلغور جو می توانید از طریق شرکت ها و مراکز معتبر تامین و فروش حبوبات اقدام کنید. یکی از شرکت های بسیار فعال و معتبر در این زمینه شرکت صنایع غذائی هانا فود ، می باشد. که تمام محصولات خود را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

 

بلغور جو

 

 

پخش کننده عمده بلغور جو

از دیرباز خرید و فروش انواع کالا و خصوصا حبوبات به روش های رایج و سنتی صورت می گرفته است. اما امروز با پیشرفت علم و تکنولوژی خرید و فروش و تجارت محصولات مختلف بسیار آسان تر و سریع تر انجام می شود. دلیل این امر نیز به دسترسی سریع و آسان به اطلاعات لازم از نظر قیمت و کیفیت و نحوه سفارش و همچنین خرید این محصولات باز می گردد.

شرکت صنایع غذائی هانا فود جهت رفاه حال مشتریان و خریداران عزیز از روش های نوین بازاریابی و همچنین خرید و فروش محصولات خود سود می برد. مشتریان و خریداران عزیز می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایند. این شرکت در زمینه خرید و فروش و همچنین پخش عمده انواع حبوبات و غلات فعالیت دارد. بدیهی است که قیمت خرید و فروش این محصول در حالت عمده آن متفاوت خواهد بود.

شبکه های اجتماعی ما

شرکت صنایع غذائی هانا فود در زمینه خرید و فروش و همچنین تولید و پخش عمده انواع غلات و حبوبات فعالیت دارد . شما با خرید محصول مورد نظر خود از بازرگانی ما یک محصول با کیفیت عالی و استاندارد و کاملا تضمینی را با قیمت کف بازار دریافت خواهید نمود. ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که از خرید خود حتما رضایت خواهید داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و همچنین پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

 

بلغور جو

 

 

 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


خرید عمده جو پوست کنده | شرکت هانا فود
فروش لوبیا عروس مرغوب | شرکت هانا فود
قیمت نخود سه خان | شرکت هانا فود
بازرگانی لوبیا چشم بلبلی | شرکت هانا فود
لوبیا چیتی خرمنی زنجان | شرکت هانا فود
شرکت پخش جو پرک به صورت عمده | شرکت هانا فود