تماس با ما :   09122423312 09121005578

خرید لوبیا قرمز اتیوپی از کدام مراکز انجام می شود؟ | شرکت هانا فود

خرید لوبیا قرمز اتیوپی از کدام مراکز انجام می شود؟ | شرکت هانا فود

خرید لوبیا قرمز اتیوپی از کدام مراکز انجام می شود؟ | شرکت هانا فود

خرید لوبیا قرمز اتیوپی از کدام مراکز انجام می شود؟ قیمت روز و عمده این نوع لوبیا چقدر است؟ مشخصات و ویژگی های لوبیا قرمز اتیوپی چیست؟

خرید و فروش عمده لوبیا قرمز اتیوپی

بازار حبوبات ایران جزء گسترده ترین و متنوع ترین بازارهای کشور است. مصرف انواع مختلف حبوبات جایگاه و ارزشی  ویژه ای در سبد غذایی هر خانوار دارند. همین امر سببب شده است حبوبات از اهمیت خاصی برای مصرف کنندگان برخوردار باشند. در میان انواع مختلف حبوبات گروه لوبیا ها از مصرف بسیار بالایی برخوردار هستند. این حبوبات ارزشمند به خاطر طعم و بافت گوشتی نرمی که دارند در برنامه غذائی اغلب افراد قرار دارند. دانه های لوبیا در رنگ ها و اندازه های مختلف به شکل تازه، خشک و یا کنسرو شده در بازار پیدا می شوند و برای سلامتی بسیار مفید هستند. یکی از انواع لوبیا که در شرکت صنایع غذائی هانا فود به صورت عمده پخش و به فروش می رسد لوبیا قرمز است. لوبیا قرمز اتیوپی یکی از انواع لوبیا وارداتی به کشور می باشد. همواره به دلایل محتلفی از جمله تنظیم بازار، تعدیل قیمت ، تامین تقاضای بازار و مواردی از این قبیل ، تجار به واردات محصولات مشابه خارجی مبادرت می ورزند. از جمله لوبیا قرمز اتیوپی یکی از انواع حبوباتی است که به کشورمان وارد می گردد.

 

لوبیا قرمز اتیوپی

 

مشخصات لوبیا قرمز مرغوب

لوبیا قرمز در بین ایرانیان مصرف بسیاری دارد از ویژگی های لوبیا قرمز مرغوب می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1- دستچین باشد

2- خوش پخت بودن

3- سایز بندی یکنواخت

4- رنگ و طعم خوب

انواع لوبیا قرمز از نظر کیفی

1-لوبیا قرمز بوجاری

2-لوبیا قرمز دستچین

تفاوت لوبیا قرمز بوجاری و دستچین

حبوبات امروزه معمولا به دو صورت بوجاری و دستچین در بازار داخل کشور عرضه می شوند که تشخیص اینکه حبوبات موجود به صورت بوجاری یا دستچین می باشد نیاز به تخصص و تجربه دارد. شرکت صنایع غذائی هانا فود با فعالیت چندین ساله در حوزه حبوبات و بوجاری کردن آنها ، سعی در تامین بهترین نوع حبوبات بوجاری شده و دستچین را دارد. تفاوت عمده لوبیا قرمزبوجار با لوبیا قرمزدستچین در میزان نخاله موجود در لوبیا بوجار می باشد. به طور کلی هرچقدر میزان نخاله در لوبیا قرمز بوجار بیشتر باشد کیفیت و قیمت کم تری نسبت به لوبیا قرمز دستچین خواهد داشت. همچنین در حبوبات دستچین حبوات خرد شده و افت باری و رنگ برگشته کاملا تفکیک و جدا می شوند.

تفاوت لوبیا قرمز ایرانی و اتیوپی و قرقیز

در این مورد باید بگوئیم که لوبیا قرمز تولید داخل کشورمان زمان پخت بیشتری نسبت به نمونه های خارجی و وارداتی آن دارد. لوبیا قرمز اتیوپی دارای دانه های ریز با رنگ تیره است. همچنین دانه های لوبیا قرمز قرقیز درشت تر و یک دست تر از لوبیا قرمز ایرانی می باشد.

قیمت روز و عمده لوبیا قرمز اتیوپی

در گذشته خرید و فروش انواع کالا و خصوصا حبوبات به روش های رایج و سنتی صورت میگرفت. اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی خرید و فروش و تجارت محصولات مختلف بسیار آسان تر و سریع تر انجام می شود. دلیل این امر نیز به دسترسی سریع و آسان به اطلاعات لازم از نظر قیمت و کیفیت و نحوه سفارش و همچنین خرید این محصولات از طریق بستر اینترنت و شبکه های اجتماعی باز می گردد.

با وجود بستر مناسب اینترنت و شبکه های اجتماعی شما می توانید با چند کلیلک ساده و دسترسی به یکی از سایت ها و یا کانال های تلگرامی و یا حتی پیج های اینستاگرامی به اطلاعات لازم جهت خرید دست پیدا کنید. قیمت روز محصول مورد نظر خود را به دست آورید و با بررسی و همچنین آنالیز محصول ، بهترین خرید را انجام دهید. این شرکت بهترین و با کیفیت ترین حبوبات از جمله لوبیا قرمز اتیوپی را در بازار ایران به فروش می رساند.

عوامل مهمی از جمله سایز دانه های لوبیا قرمز، بوجاری یا دستچین بودن آن، یکدست بودن بار، ریز یا درشت بودن دانه های لوبیا، بار نو یا کهنه بودن محصول بر قیمت آن تاثیر گذار است.

استعلام قیمت لوبیا قرمز اتیوپی

یکی از کلیدی ترین موارد در هنگام خرید لوبیا و همچنین سایر حبوبات مرغوب و با کیفیت این است که بتوانید محصول مورد نظر خود را از بازار های اصلی خرید و فروش آن تهیه نمائید. ما در این زمینه از بهترین ها هستیم. شرکت صنایع غذائی هانا فود انواع لوبیای مرغوب و با کیفیت را در سریعترین زمان ممکن برای شما تهیه نموده و ارسال می نماید. جهت استعلام قیمت روز انواع لوبیای مرغوب و با کیفیت و دسترسی به اطلاعات بیشتر کافیست تا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید. شرکت ما بهترین و با کیفیت ترین حبوبات از جمله لوبیا قرمز اتیوپی را در بازار ایران به فروش می رساند.

 

لوبیا چیتی زنجان

 

 

پخش و فروش عمده لوبیا قرمز اتیوپی

از دیرباز خرید و فروش انواع کالا و خصوصا حبوبات به روش های رایج و سنتی صورت می گرفته است. اما امروز با پیشرفت علم و تکنولوژی خرید و فروش و تجارت محصولات مختلف بسیار آسان تر و سریع تر انجام می شود. دلیل این امر نیز به دسترسی سریع و آسان به اطلاعات لازم از نظر قیمت و کیفیت و نحوه سفارش و همچنین خرید این محصولات باز می گردد.

شرکت صنایع غذائی هانا فود ، در همین راستا از روش های نوین بازاریابی و همچنین خرید و فروش محصولات خود سود می برد. مشتریان و خریداران عزیز می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایند. این شرکت در زمینه خرید و فروش و همچنین پخش عمده حبوبات فعالیت دارد. از آنجایی که لوبیا یکی از حبوبات پر مصرف در کشور محسوب می شود، خرید عمده این محصول توسط مراکز مختلفی مانند مراکز رفاهی، رستوران‌ها و مراکز تهیه غذا انجام می‌پذیرد. بدیهی است که قیمت خرید و فروش این محصول در حالت عمده آن متفاوت خواهد بود. لوبیا قرمز اتیوپی مرغوب و درجه یک با قیمت بسیار مناسب در حال حاضر در شرکت ما موجود و آماده بارگیری به سراسر کشور است.

شبکه های اجتماعی ما

شرکت صنایع غذائی هانا فود در زمینه حبوبات به صورت خرید و فروش عمده فعالیت دارد . شما با خرید محصول مورد نظر خود از بازرگانی ما یک محصول با کیفیت عالی و استاندارد و کاملا تضمینی را با قیمت کف بازار دریافت خواهید نمود. ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که از خرید خود حتما رضایت خواهید داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت روز این محصول عضو کانال تلگرامی ما شوید و همچنین پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

 

لوبیا کپسولی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


خرید عمده جو پوست کنده | شرکت هانا فود
فروش لوبیا عروس مرغوب | شرکت هانا فود
قیمت نخود سه خان | شرکت هانا فود
بازرگانی لوبیا چشم بلبلی | شرکت هانا فود
لوبیا چیتی خرمنی زنجان | شرکت هانا فود
شرکت پخش جو پرک به صورت عمده | شرکت هانا فود